ویندوزم خیلی دیر میاد بالا! چه کنم؟

ویندوزم خیلی دیر میاد بالا! چه کنم؟
باید بگم شما تنها فردی نیستی که این مشکل رو داره اما خوشبختانه با یک سری ترفندهای جزئی و کوچیک میشه سرعت بالا آمدن ویندوز رو حتی تا حد چشمگیری افزایش داد؛ بدون نیاز به نصب مجدد ویندوز و یا تغییرات سخت‌افزاری!

قضیه نسبتاً ساده‌ست! رایانه شما هنگام شروع به کار ویندوز،  چندین برنامه و سرویس را به طور کامل بارگذاری می‌کند (نگاهی به تمام آیکون‌های موجود در کنار ساعت ویندوز خود داشته باشید). با سر و سامان دادن این  لیست، زمان بوت شدن سیستم شما تا حدودی کاهش می‌یابد.

یکی از ابزارهای
جالبی که در این زمینه پیدا کردم و خودم هم تستش کردم برنامه تقریباً کوچکی به اسم Soluto است که با کمک اون تونستم زمان بالا آمدن ویندوزم رو از ۳:۲۶ دقیقه به ۱:۴۵ دقیقه کاهش بدم، فقط با چند کلیک ساده و بدون درد سر!

http://www.irannaz.com

بعد از نصب Soluto، برنامه‌های سیستم شما که در شروع اولیه ویندوز دخیل هستند به سه دسته کلی نقسیم می‌شوند. همان‌طور که در شکل هم مشاهده می‌کنید این دسته‌ها با سه رنگ سبز، نارنجی و خاکستری مشخص شده‌اند.

* دسته سبز رنگ برنامه‌هایی هستند که می‌توانید براحتی از لود شدن آن‌ها هنگام بوت شدن ویندوز جلوگیری کنید و چندین ثانیه سرعت را افزایش دهید.

* دسته نارنجی رنگ برنامه‌هایی هستند که خودتان باید راجع به حذف یا عدم حذف آن‌ها تصمیم بگیرید. در واقع با توجه به کاری که این برنامه ها برای شما انجام می‌دهند و این‌که آیا بودن یا نبودن ‌آن‌ها ضرورتی دارد یا خیر، می‌توانید نسبت به آن‌ها تصمیم‌گیری کنید.
 
* دسته خاکستری رنگ برنامه‌هایی هستند که باید در هنگام بوت شدن ویندوز اجرا شوند و شما نمی توانید آن‌ها را حذف کنید!

البته شما می‌توانید با این دسته از برنامه‌ها به دو شکل رفتار کنید: با کلیک بر روی Pause برنامه موردنظر به طور کامل از لیست برنامه‌هایی که هنگام شروع کار ویندوز لود می شوند، حذف خواهد شد. و با کلیک بر روی Delay شما اجازه ‌می‌دهید که برنامه به صورت خودکار اجرا شود اما نه فوراً و هنگام شروع کار ویندوز.
 
Soluto برنامه‌هایی که شما آن‌ها را Delay کرده‌اید را بعد از بوت شدن کامل ویندوز و سر فرصت اجرا خواهد کرد! در واقع اگر برنامه‌هایی روی سیستم شما موجود هستند که نیازی نیست حتماً هنگام بوت شدن ویندوز اجرا شوند می‌توانید آن‌ها را Delay کنید.

شما هم چنین می‌توانید با با حرکت دادن نشانگر موس روی برنامه‌ها، مدت زمانی که هر کدام  از آن‌ها به زمان بالا‌ آمدن ویندوز اضافه می کنند، مشاهده کنید.

نگران نباشید. Soluto  این امکان را برای شما فراهم کرده است که تنها با یک کلیک (Undo all)، لیست برنامه‌ها را به حالت اصلی بازگردانید.

http://www.irannaz.com

بعد از اعمال تغییرات در لیست این برنامه ها، سیستم خود را ریبوت کنید و تفاوت موجود در زمان بالا آمدن ویندوزتان را مشاهده کنید!



برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

پیچیدگی در سرنوشت جسد گمشده یک دختر

پزشکی جنایی با افشای راز جسد گمشده در صحنه مرگ خانوادگی، پلیس را در برابر معمای پیچیده قرار داد. مشخص نیست دختر 13 ساله که با توجه به مدارک باید جسدش در صحنه مرگ مادر و برادر خردسالش بوده باشد، چه سرنوشتی دارد.

پیچیدگی در سرنوشت جسد گمشده یک دختر



 

از ظهر 21 مردادماه سال جاری وقتی به خاطر بوی مشمئزکننده همسایه‌های ساختمانی در باغ فیض پلیس را در جریان گذاشتند راز مرگ هولناک خانواده‌ای در طبقه دوم فاش شد.

زنی 45 ساله به نام «فاطمه» به همراه دختر 13 ساله و پسر 10 ساله‌اش در این خانه زندگی می‌کردند که پلیس با وارد شدن به آنجا در پذیرایی با 2 جسد متعفن روبه‌رو شد که علت مرگ آنان مشخص نبود. دقایقی بعد بازپرس شهریاری نیز پای در صحنه مرموز گذاشت.

آنچه دیده می‌شد خانه‌ای بود که اثاثیه‌اش بسته‌بندی شده و تصور می‌رفت اعضای خانواده قصد جابه‌جایی و اثاث‌کشی را دارند. قفل‌ها سالم بود و مشخص می‌کرد هرکسی اقدام به انتقال اثاثیه‌ها به خارج از آن کرده است آشناست. اتاق‌ها خالی از اثاثیه بود و تنها چند بسته در پذیرایی و نزدیک در ورودی آپارتمان دیده می‌شد که نشان می‌داد کسی به صورت سریالی اقدام به اثاث‌کشی کرده است.

در بررسی‌های میدانی دست‌نوشته‌هایی از مادر خانواده به دست آمد که در پاکت‌نامه‌هایی قرار داده شده و روی هر کدام اسامی یکی از بستگانش دیده می‌شد. فاطمه با دستخط خودش گلایه‌نامه‌هایی نوشته و دیگران را عامل سرنوشت سیاه خود و بچه‌هایش دانسته بود. بازپرس شهریاری در این نامه‌ها دید که فاطمه، عنوان داشته با خوراندن سم به خود و دختر و پسرش اقدام به خودکشی کرده‌اند و همین معمای عجیبی را پیش روی تیم تحقیق قرار داد. در صحنه قتل تنها 2 جسد پیدا شد و چون متعفن بودند تنها می‌شد فهمید که یکی متعلق به پسر خانواده و دیگری متعلق به مادر یا دختر خانواده است.

با دستور بازپرس برای اینکه مشخص شود جسد گمشده زن متعلق به چه کسی است یا کدامیک از اعضای خانواده زنده مانده، اجساد به پزشکی‌قانون انتقال یافتند و متخصصان با اعلام اینکه قربانی همان فاطمه است راز گمشده دختر 13 ساله را پیچید‌ه‌تر کردند. تحقیقات نشان می‌دهد این دختر با وجود کم سن و سال بودن بسیار زیرک بوده است و در قوی‌ترین فرضیه به نظر می‌رسد وی از توطئه خودکشی جان سالم به در برده و خود را ناپدید کرده است. بنا به گزارش خبرنگار «وطن امروز»، تجسس‌ها برای ردیابی زنده یا مرده این دختر ادامه دارد.




برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)

وسيله غير استاندارد بازي در يک مهدکودک حادثه آفريد و منجر به قطع انگشت کودک هشت ساله‌اي شد.


قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)


به گزارش پايگاه اطلاع رساني 125، اين کودک قبل از ظهر امروز در حاليکه مشغول تفريح در اين مهدکودک واقع در نازي آباد خيابان کوشا بود، ناگهان انگشت اشاره دست چپ خود را در سوراخي که در محور وسط صندلي چرخان قرار داشت، فرو برد و با چرخش صندلي انگشت دست وي قطع شد.

تلاش شاهدان حادثه براي نجات انگشت اين کودک به جايي نرسيد و ناگزير طي تماس تلفني با 125 از ستاد فرماندهي آتش‌نشاني درخواست کمک شد.

ناصر حاجي گل رياست ايستگاه 22 در اين رابطه اظهار کرد: وقوع اين حادثه از طريق ستاد فرماندهي آتش‌نشاني داده شد و امداد گران به محل حادثه اعزام شدند.

امداد گران با استفاده از تجهيزات نجات قسمتي از وسيله بازي را که دست کودک در آن گير کرده بود، جدا کردند و کودک مصدوم را تحويل عوامل اورژانس دادند.

ضرورت دارد روند نظارتي در ساخت استاندارد و ايمن وسايل بازي براي کودکان در پارک‌ها و مراکز تفريحي افزايش يابد.

 
قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)

قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)

قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)



قطع انگشت کودک8ساله‌ در وسايل بازي در تهران(+تصاویر)



برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

بازیکن سال‌هاي دور استقلال در آستانه مجازات احتمالي اعدام!

در حال حاضر با توجه به نوع جرم این فوتبالیست، پرونده او در اختیار دادگاه انقلاب تهران قرار گرفته و با استناد به قانون که برای نگهداری 40 گرم کراک مجازات اعدام و مصادره اموال در نظر گرفته است احتمالا باید منتظر صدور حکم خود باشد ... مگر آن که حقیقت چیز دیگری غیر از اعترافات اولیه این فوتبالیست باشد.
ستاره سرشناس و سال‌های دور باشگاه استقلال تهران (ع - ا) که احتمالا نمی‌دانست مجازات قانونی و نگهداری 40 گرم کراک چیست، در اعتراف خود گفت: اواخر دوران فوتبالم به سمت اعتیاد گرایش پیدا کردم و برای مصرف مواد مخدر به پاتوق‌های خاصی رفتم هر روز در این پاتوق‌ها، با دختران متفاوتی آشنا می‌شدم و مواد مخدر بیشتر مصرف می‌کردم تا این که دیدم یک معتاد تمام عیار شدم و از دوستانم یاد گرفتم چگونه برای مصرف شخصی خودم کراک بسازم!

بر اساس این گزارش که رهوا آن را منتشر کرده آمده است، این فوتبالیست سابق استقلال که آخرین بار در تیم شهرستانی پاس بازی می‌کرد اتهام ساخت کراک را پذیرفت اما نمی‌دانست چه مجازاتی منتظرش است!

به گفته بازپرس شهریاری از شعبه 7 دادرسی امور جنایی تهران این فوتبالیست قبل از آن که مجازات قانونی نگهداری 40 گرم کراک را بداند جرم خود را پذیرفت و اصرار کرد خودش کراک تولید می‌کند، اما وقتی شنید طبق بند 6 ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات کسی ک بیش از 30 گرم ماده از نوع هرویین یا کراک را نگهداری کند اعدام و مصادره اموال است، دست و پای خود را گم کرد و ترسید!

در حال حاضر با توجه به نوع جرم این فوتبالیست، پرونده او در اختیار دادگاه انقلاب تهران قرار گرفته و با استناد به قانون که برای نگهداری 40 گرم کراک مجازات اعدام و مصادره اموال در نظر گرفته است احتمالا باید منتظر صدور حکم خود باشد ... مگر آن که حقیقت چیز دیگری غیر از اعترافات اولیه این فوتبالیست باشد.

کاش فوتبالیست‌ها و ستاره‌های امروز بدانند هر روز احتمال دارد پیش پای آنها هم دام اعتیاد پهن شود. کاش این گزارش حقیقت نداشت. کاش این ستاره سرشناس که تا همین چند ماه پیش عکس و اسمش در اکثر نشریات ورزشی بود راه را از چاه تشخیص می‌داد!



برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:دلارام, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

جولان موبایل تقلبی چینی در ایران

بررسی بازار گوشیهای تلفن همراه در ایران حاکی از افزایش 45 درصدی تقاضا برای گوشیهای هوشمند نسبت به سال گذشته است اما در این میان وجود گوشیهای تقلبی در بازار موبایل ایران بسیاری از خریداران را با مشکل همراه کرده که موجب شکایت آنها شده است.

ای فن

 

به گزارش خبرنگار مهر، فعالان بازار تلفن همراه از افزایش 45 درصدی تقاضا برای گوشیهای هوشمند نسبت به سال گذشته خبر می دهند و معتقدند که استقبال کاربران ایرانی از گوشیهای هوشمند با صفحه نمایش لمسی، سیستم عامل ویندوز و قابلیت ارائه سرویسهایی همچون اینترنت و فایلهای آفیس روز به روز بیشتر می شود.

نگاهی به بازار گوشی موبایل در ایران نشان می دهد که مشتریان گوشیهای هوشمند اغلب جوانان و اقشار تحصیلکرده جامعه هستند که با خرید این نوع گوشیها، خواهان استفاده از فناوریهای نوین هستند.

اما با وجودی که این گوشیهای هوشمند نسبت به سایر گوشیها به مراتب از قیمت بالاتری برخوردارند برخی از خریداران ترجیح می دهند نمونه مشابه چینی این مدل گوشیها را که با قیمت پایین تری در بازار یافت می شود خریداری کنند.

در همین حال مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه بیشترین دلیل مراجعه مردم به این اتحادیه را مربوط به شکایت کاربران از گوشیهای آی فون چینی عنوان کرد و به خبرنگار مهر گفت: صفحه نمایش این گوشیهای هوشمند بعد از استفاده کوتاه مدت کاربران از آن با مشکل مواجه می شود که بسیاری از مردم در این باره شکایت دارند.

علی شربیانی با اشاره به اینکه بیشترین آمار شکایت مربوط به خریداران گوشیهای هوشمند تقلبی آی فون چینی است افزود: این نوع گوشیها که تنها از لحاظ شکل ظاهری مشابه نمونه های اصلی است از لحاظ امکانات و کیفیت در حد پایین تر از نسخه های اصلی قرار دارد و خریداران به دلیل قیمت پایین و شکل ظاهری مبادرت به خرید آن می کنند که در نهایت با مشکلات متعددی روبرو می شوند.

وی در عین حال از کاهش چشمگیر میزان شکایت کاربران تلفن همراه در مقایسه با سال گذشته خبر داد و به مهر گفت: با گذشت زمان و تبلیغات نمایندگان رسمی میزان اطلاعات مردم در مقایسه با گارانتی های رسمی و متفرقه به طور چشمگیری در بازار تلفن همراه افزایش یافته که این امر موجب کاهش شکایت مردم شده است.

مسئول رسیدگی به شکایات مردمی در اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری و تلفن همراه به تمامی مشتریان گوشی های هوشمند توصیه کرد که گوشی های مورد نظر را تنها از برندهای معتبر اصلی و با گارانتی تهیه و خریداری کنند تا در مواقع معیوب شدن این گوشیها از خدمات پس از فروش برخوردار شوند.




برچسب‌ها:
[ 30 / 6 / 1389برچسب:نوشته شده توسط Shafagh , ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

آرایشگر مرد برای آرایش بانوان در تهران !!

 

 آرایشگر
مرد برای آرایش بانوان در تهران !!
آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می پردازند.

روزنامه رسالت نوشت:

پس از کسب عنوان افتخار آمیز و غرور آفرین "بزرگ‌‌ترین مصرف کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه" که با تلاش یک گروه خاص از زنان کشورمان حاصل شد، به تازگی عده ای از زنان تهرانی(البته بانوان برخی از مناطق شمال شهر) که استفاده از این حجم لوازم آرایشی نیز نتوانسته آنان را به زیبایی مطلوب خود برساند! اقدام به استخدام آرایشگران مرد کرده اند تا شاید با سپردن اصلاح سر و صورت خود به دست این افراد بتوانند به آرزوی دیرینه خود برسند.

بدین ترتیب آرایشگران مرد در برخی نقاط شمالی شهر علاوه بر اصلاح موی مردان، به آرایش موی سر زنان نیز می پردازند.

البته این آرایشگران عمدتا در داخل منازل پذیرای مشتریان زن هستند که برای هر بار اصلاح نیز مبلغ ناقابلی در حدود یکصدهزار تومان دریافت می کنند.

 



برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

حیوانی پایبندتر از انسانها به تک‌ همسری

 

 
 در جنگل‌های آمازون گونه تازه‌ای از میمون‌های تی‌تی پیدا شده که مانند گربه‌ خرخر می‌کند. این میمون‌ها تک‌همسرند و به همسر خود کاملا وفادارند،‌ ویژگی بارز و نادری که توجه محققین را به خود جلب کرده است

به گزارش «خبر آنلاین»، ما انسان‌ها همچنان در حال کشف سیاره خاکی خودمان و موجودات روی آن هستیم و هر از گاهی، که خیلی هم فواصل طولانی ندارند، گونه‌های کاملا جدیدی از جانوران را کشف می‌کنیم. این بار نوبت یک گونه جدید از میمون‌های موسوم به میمون‌های تی‌تی است که گفته می‌شود در جنگل‌های آمازون زندگی می‌کنند. این گونه جدید که کالیسبوس کاکتنسیس نامیده شده، بیستمین گونه از میمون‌های تی‌تی است که تا به حال کشف شده‌اند.
 
 
 

 

به گفته محققین، به نظر می‌رسد موجودات ناشناخته زیادی هنوز روی زمین وجود دارند و متاسفانه هر بار که خبر کشف گونه‌ای تازه منتشر می‌شود، به دنبال آن محققین آن گونه را در خطر انقراض اعلام می‌کنند، یعنی ممکن است بسیاری از گونه‌های جانوری قبل از این که ما حتی بشناسیمشان نابود شوند. از آن‌جایی که تخمین زده شده از این گونه جدید تنها 250 عدد مانده باشد، جانورشناسان این میمون‌ها را در خطر انقراض بحرانی طبقه‌بندی کرده‌اند.

بر اساس گزارشی که وایرد منتشر کرده،‌ میمون‌های تی‌تی جدید در جنگل‌های آمازون زندگی می‌کنند. به گفته محققین، یکی از ویژگی‌های بارز این میمون‌ها تک‌همسری بودن آن‌ها است. ویژگی نادری که در بین میمون‌ها نایاب است و به غیر از این گونه

 



برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

وقتي در كشورهاي مختلف زلزله مي آيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 ونزوئلا:

 

 

 

زلزله می‌آید. ایران ضمن همدردی با ملت فهیم ونزوئلا، برای آن‌ها حدود دو میلیون

 

 

 

 خانه‌ی پیش‌ساخته و مقادیر خفنی بیسکویت و کلوچه‌ی لاهیجان و کنسرو ارسال

 

 

 

می‎کند. قرار می‌شود تمام مردم ایران یا یک لقمه از غذایشان را به آن‌ها بدهند یا

 

 

 

دولت خودش به زور یک لقمه از غذای ملت بزند و به آن‌ها بدهد. رئیس جمهور

 

 

 

ونزوئلا هم لبخند می‌زند و با اوباما دست می‌دهد!

 

 

 

 اسپانیا:

 

 

 

زلزله می‌آید. هیچ‌کس بر اثر آن کشته و زخمی نمی‌شود و فقط چند تا گاو به خیابان

 

 

 

 می‌آیند. مردم پارچه‌ی قرمز نشان می‌دهند و برای تفریح می‌دوند. گاوها صد وهشتاد

 

 

 

نفر را کشته و دو هزار نفر را زخمی می‌کنند!

 

 

 

 افغانستان:

 

 

 

زلزله می‌آید. سیصد هزار نفر کشته می‌شوند. القاعده مسئولیت زلزله را بر عهده

 

 

 

 می‌گیرد. نیروهای آمریکایی تمام کوهستان‌های افغانستان را بمباران می‌کنند و

 

 

 

سیصد هزار نفر دیگر از جمله بن‌لادن را در این درگیری‌ها از بین می‌برند. بعد از

 

 

 

چهار ساعت پس‌لرزه‌ی فسقلی دیگری می‌آید و بن‌لادن مسئولیت آن را هم بر عهده

 

 

 

می‌گیرد!

 

 

 

 ژاپن:

 

 

 

اخبار ژاپن اعلام می‌کند که از امروز به مدت یک ماه، هر روز زلزله‌ای به بزرگی

 

 

 

هشت و نیم ریشتر، توکیو را خواهد لرزاند. ساکنان توکیو زیر لب می‌گویند سوسکی

 

 

 

 بابا و برای امتحان کردن مقاومت ساختمان‌ها، سه ریشتر هم خودشان به صورت

 

 

 

دستی به زلزله اضافه می‌کنند. یک دستگاه هم درست می‌کنند که جو را تبدیل به

 

 

 

آب‌جو کند و موقع زلزله بیشتر سر حالشان بیاورد!

 

 

 

 امارات:

 

 

 

زلزله می‌آید. نیمی از کشور نابود می‌شود. دور ساختمان‌های مخروبه نوار زرد

 

 

 

می‌کشند و آن‌ها را به مکان توریستی تبدیل می‌کنند. ایرانی‌ها از این مکان‌ها دیدن

 

 

 

می‌کنند و اماراتی‌ها با پول حاصل از صنعت توریسم، یک کشور دیگر درست می‌کنند!

 

 

 

 فرانسه:

 

 

 

زلزله قرار است تا چند روز دیگر بیاید. تمام مردم اعتصاب می‌کنند و خواستار منع

 

 

 

وقوع زلزله در کشورشان می‌شوند. حمل و نقل عمومی مختل می‌شود. در نهایت

 

 

 

زلزله تسلیم خواست مردم می‌شود و دیگر نمی‌آید!

 

 

 

 آمریکا:

 

 

 

زلزله می‌آید. هیچ‌کس کشته و زخمی نمی‌شود اما دو نفر و نصفی بی‌خانمان

 

 

 

می‌شوند. تلویریون ایران ده بار این خبر را پخش می‌کند و سیاست‌های باراک

 

 

 

اوباما، جرج بوش، کلینتون و ... و کریستف کلمب مورد انتقاد شدید قرار می‌گیرد!

 

 

 

 وزیر خارجه‌ی آمریکا خطر تروریسم را گوشزد می‌کند و دوباره افغانستان را بمباران

 

 

 

می‌کنند!

 

 

 

 فلسطین:

 

 

 

زلزله می‌آید. کسی خانه ندارد تا بی‌خانمان شود! یازده هزار نفر از نیروهای

 

 

 

غیرنظامی کشته می‌شوند. قطعنامه‌ای توسط تمام کشورهای جهان با امضای ایران

 

 

 

 صادر شده و کشتار غیرنظامیان محکوم می‌گردد. در انتهای این قطعنامه تأکید

 

 

 

می‌شود که در صورت تکرار زلزله، عواقب بسیار بدی در انتظار رژیم صهیونیستی

 

 

 

 خواهد بود! ششصد میلیون دلار کمک مالی هم توسط همان تمام کشورهای جهان

 

 

 

 صورت می‌گیرد!

 

 

 

 سوئیس:

 

 

 

زلزله می‌آید. دسته‌ی عینک چهار نفر از ساکنان می‌شکند. از سوی دولت به تمام

 

 

 

 شهروندان سوئیس مبلغ سه میلیون یورو وام بلاعوض پرداخت می‌شود. کل

 

 

 

کابینه از مردم عذرخواهی کرده و ضمن پذیرش مسئولیت تمام اتفاقات، دسته‌جمعی

 

 

 

استعفا می‌دهند!

 

 

 

 کلمبیا:

 

 

 

زلزله می‌آید. تمام جمعیت کشور به جز نود و یک نفر کشته می‌شوند. درگیری

 

 

 

مسلحانه رخ می‌دهد. یک نوجوان 14 ساله با آر.پی.جی نود نفر دیگر را می‌کشد.

 

 

 

 بعد به خودش هم مظنون می‌شود و آر.پی.جی را توی حلقش فرو می‌کند!

 

 

 

 هند:

 

 

 

زلزله می‌آید. تمام خانه‌ها خراب می‌شود. مردم آواره‌ی کوچه و خیابان می‌شوند و

 

 

 

 از گرسنگی در آستانه‌ی مرگ قرار می‌گیرند.بعد شاهرخ خان میاد وسطو میخونه میرقصه بعدیه چنتا ادم بعد که مسئول زلزله هستنو میزنه میکشه. بعد در یک اقدام همگانی مردم به پیروی از حرفهای شاهرخ خان متحد  میشن و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند!

 

 

 

 ایران:

 

 

 

زلزله می‌آید. شصت هزار نفر کشته  می‌شوند از یک شهر ده هزار نفری.اخر اعلام میشه داشتن اشتباهی قبرستونو میکندن جنازه میکشیدن بیرون. آمار آسیب‌دیدگان زلزله در

 

 

 

 این دولت با آمار دولت‌های قبلی مقایسه و از عدم افزایش آن به عنوان یکی ازمفاخر

 

 

 

دولت یاد می‌شود. ............... ... در نهایت تمام

 

 

 

 ماجرای زلزله و .... تکذیب می‎شود، .......  به فریب‌خورده بودن خود اعتراف

 

 

 

 می‌کند و ریشتر را هم رمز آشوب می‌داند!

 



برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

چگونه یک زن رو خوشحال کنیم ؟ !

 

 

 

 

 

برای خوشحال کردن یک زن ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


یک مرد فقط نیاز دارد که این موارد باشد :

1. یک دوست

2. یک همدم

3. یک عاشق

4. یک برادر

5. یک پدر

6. یک استاد

7. یک سرآشپز

8. یک الکتریسین

9. یک نجار

10. یک لوله کش

11. یک مکانیک

13. یک متخصص چیدمان داخلی منزل

15. یک متخصص مد

16. یک روانشناس

17. یک دافع آفات

18. یک روانپزشک

19. یک شفا دهنده

20. یک شنونده خوب

21.. یک سازمان دهنده

22. یک پدر خوب

23. خیلی تمیز

24. دلسوز

25. ورزشکار

26. گرم

27. مواظب

28. شجاع

29. باهوش

30. بانمک

31. خلاق

32. مهربان

33. قوی

34. فهمیده

35. بردبار

36. محتاط

37. بلند همت

38. با استعداد

39. پر جرأت

40. مصمم

41. صادق

42. قابل اعتماد

43. پر حرارت

بدون فراموش کردن :

44. تعریف کردن مرتب از او

45. عشق ورزیدن به خرید

46. درستکار بودن

47. بسیار پولدار بودن

48. تنش ایجاد نکردن برای او

49. نگاه نکردن به بقیه دختران

و در همان حال، شما باید :

50.. توجه زیادی به او بکنید، و انتظار کمتری برای خود داشته باشید

51. زمان زیادی به او بدهید، مخصوصاً زمان برای خودش

52. اجازه رفتن به مکانهای زیادی را به او بدهید، هیچگاه نگران نباشید او کجا می رود .

بسیار مهم است :

53. هیچگاه فراموش نکنید :

* سالروز تولد
* سالروز ازدواج
* قرارهایی که او می گذارد

 



 



برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

بدون شرح-حجاب



برچسب‌ها:
[ 22 / 6 / 1389برچسب:, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 41 42 43 44 45 ... 52 صفحه بعد