دستمال کاغذی و اشک


دستمال كاغذی به اشك گفت:
قطره قطرهات طلاست
یك كم از طلای خود حراج میكنی؟
عاشقم
با من ازدواج میكنی؟
اشك گفت:
ازدواج اشك و دستمالِ كاغذی!
تو چقدر ساده ای
خوش خیال كاغذی!
توی ازدواج ما
تو مچاله میشوی
چرك میشوی و تكه ای زباله میشوی
پس برو و بیخیال باش
عاشقی كجاست!
تو فقط
دستمال باش!
دستمال كاغذی، دلش شكست
گوشه ای كنار جعبه اش نشست
گریه كرد و گریه كرد و گریه كرد
در تن سفید و نازكش دوید
خونِ درد
آخرش، دستمال كاغذی مچاله شد
مثل تكهای زباله شد
او ولی شبیه دیگران نشد
چرك و زشت مثل این و آن نشد
رفت اگرچه توی سطل آشغال
پاك بود و عاشق و زلال
او
با تمام دستمالهای كاغذی
فرق داشت
چون كه در میان قلب خود
دانه های اشك كاشت



برچسب‌ها:
[ 12 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

ایده های سری نوکیا برای موبایل های آینده !

پشت درهای مرکز پژوهش‌های نوکیا، پروژه‌هایی در حال بررسی است که دنیای گوشی‌های همراه را متحول خواهند کرد، مانند گوشی‌های الاستیک که محیط را درک می‌کنند و با لامسه با شما ارتباط برقرار می‌کنند.....

ایده های سری نوکیا برای موبایل های آینده !

 

 

فکر می‌کنید با این سرعتی که فناوری امروز در حال پیشرفت است، 10 سال دیگر چه نوع تلفن همراهی در دست داشته باشید؟ شاید یک صفحه پهن شده روی دستتان که تغییر شکل می‌دهد، محیط را درک می‌کند و با استفاده از حس لامسه با شما ارتباط برقرار می‌کند و مثلا به شما فیدبک می‌دهد. شبیه به فیلم‌های علمی تخیلی است؟ اما در واقع این تنها بخش کوچکی از ایده‌هایی است که در پشت درهای بسته مرکز تحقیقاتی نوکیا واقع در کمبریج انگلستان، در حال بررسی است و شاید در آینده‌ای نه چندان دور در دستان ما باشد!

به گزارش دیسکاوری، این محققین در حال حاضر روی پروژه‌هایی مانند پوست الکترونیک الاستیک، حس‌گرهای نانو و تجربه الکترولمسی کار می‌کنند که هر یک از این پروژه‌ها شاید آینده فناوری گوشی‌های همراه را تغییر دهد.

حس‌گرهای نانو به کاربر امکان نظارت مستقیم بر محیطی را میدهد که در آن قرار گرفته است؛  مثلا این که چه مقدار آلاینده در هوا وجود دارد یا چه آلاینده‌هایی در اطراف می‌توانند مواد غذایی را آلوده کنند. شاید بتوان آن را مشابه یک بینی مصنوعی دانست.

پوست الکترونیک الاستیک نوکیا هم کمک می‌کند که گوشی‌های همراه به هر شکلی در بیایند. در حال حاضر ما از صفحه مدارهای جامد و بدون انعطاف استفاده می‌کنیم. اما شاید در آینده بتوان آن‌ها را انعطاف‌پذیر کرد. بدین ترتیب شاید دیگر هیچ محدودیتی برای شکل گوشی‌های همراه، حمل آن‌ها و شاید نحوه استفاده از آن‌ها وجود نداشته باشد. در واقع در این شرایط دست خلاقیت خیلی بازتر خواهد بود!

در پایان هم می‌توان به پروژه تجربه الکترولمسی اشاره کرد. محققین نوکیا باور دارند که اگر بتوان علایم لمسی را جایگزین متن‌ها کرد، دریچه‌ای به دنیای تازه‌ای از تعامل کاربر و گوشی‌های همراه باز می‌شود که می‌تواند پر از نوآوری‌های شگفت‌انگیز باشد. باید منتظر ماند،‌ نسل تازه‌ای از گوشی‌های همراه در راه است.



برچسب‌ها:
[ 12 / 7 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

سوتی جواد خیابانی در گزارش بازی ایران و کویت

به گزارش شبکه ایران، جواد خیابانی بازی فینال غرب آسیا را با شور و هیجان همیشگی آغاز کرد، اما دریافت گل در دقایق ابتدایی بازی و همچنین بازی بد تیم ملی باعث شد تا از شور و احساس او هم کاسته شود. خیابانی اما در این بازی گاف عجیبی داد که از گزارشگر باتجربه ای مثل او بعید است. گاف های  خیابانی در گزارش بازی ایران و کویت

خیابانی در معرفی تیموریان گفت این بازیکن بعد از یکی دو سالی که تیم نداشت! بالاخره به تراکتورسازی پیوست و دوباره شاگرد اکبر میثاقیان شد! که تجربه کار با او را در ابومسلم دارد.

البته خیابانی که به اسامی تیم ملی کویت دسترسی نداشت، از روی صفحه تیم ملی کویت در سایت ویکی پدیا اسامی تیم ملی کویت را گرفته بود که البته این اسامی مربوط به تیم قدیمی کویت بود و از ان بازیکنان فقط یکی دو بازیکن در تیم فعلی کویت بازی می کردند! بطور مثال شماره 10 که پاس گل داد، در تیم قبلی کویت متعلق به خلاف سلامه بوده که خیابانی بارها نام او را خلاف سلامت تلفظ کرد!

خیابانی در ابتدای بازی گفت که اگرچه گفته می شود تیم ملی کویت با بازیکنان اصلی شرکت نکرده است، اما ما هم با همه بازیکنان خود شرکت نکرده ایم بازیکنانی مثل نکونام، مهدوی کیا، زندی، غلام نژاد و ...! این در حالیست که مهدوی کیا از تیم ملی خداحافظی کرده و غلام نژاد سالهاست به تیم ملی دعوت نمی شود.

مقایسه وضعیت فوتبال ایران با کشورهای عربی هم جالب بود: زمانی که ما ورزشگاه آزادی را داشتیم، در کشورهای عربی روی زمین های موکت شده بازی می کردند!



برچسب‌ها:
[ 12 / 7 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

مجله - فايل صوتي مصاحبه با ناهيد شمس

ارسال کننده: سید محمد رضا خطیب  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 12


حجم کتاب: 3 MB

مصاحبه اي صوتي با يك نويسنده رمان ... ناهيد شمس ... نويسنده رمانهاي مولود ؛ عشق و پشماني ؛ شايد فردايي نباشد ؛ پرچين عشق



برچسب‌ها:
[ 12 / 7 / 1389برچسب:منبع:همكتاب, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اس ام اس - گلچین پیامک

ارسال کننده: جواد دیده جهان  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 12


حجم کتاب: 765 KB

عنوانهای این کتاب: پیامک های طنز* پیامک های عاشقانه* پیامک های خواندنی* پیامک های زیبا* پیامک های مذهبی* پیامک های میلاد و شهادت 14 معصوم (علیهم السلام)* پیامک های مهدوی* پیامک های انتظار* پیامک های محرم* پیامک های ماه رمضان* پیامک های عید فطر* پیامک های تبریک عید نوروز* پیامک روز عرفه ، قربان، شب یلدا و .....* 1-ارسال مطالب کتاب به صورت پيامک 2- ارسال مطالب کتاب به صورت ايميل 3. امكان برجسته نمودن (highlight) متن انتخابي 4. امكان علامت گذاري در متن بصورت نامحدود جهت دسترسي سريع به آن (افزودن به يادآوري ها) 5. جستجوي دقيق و پيشرفته 6. ذخيره سازي متون مورد نظر بر روي حافظه تلفن همراه بصورت يك فايل متني 8. حركت خودكار متن با قابليت تنظيم سرعت اين حركت 9. قابليت پرش به صفحه مورد نظر 10. امكان چرخش متن براي سهولت در امر مطالعه 11. نمايش متون در چهار سايز متفاوت 12. قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسي 13. محيط کاملا گرافيکي



برچسب‌ها:
[ 12 / 7 / 1389برچسب:منبع:hamketab, ] [ 10 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

نابودی غدد سرطانی موجود در لیست نتایج گوگل

نابودی غدد سرطانی موجود در لیست نتایج گوگل

قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که در موتور جستجوی گوگل در جستجوی یک مطلب خاص بوده‏اید، اما با کلیک بر روی نتیجه ظاهر شده، سر از یک وب‏سایت تبلیغاتی درآورده‏اید. این روزها رشد قارچ‏گونه سایت‏های اسپم در مورتورهای جستجو به ویژه گوگل، به یکی از مصائب ایرانیان در محیط اینترنت تبدیل شده است. این گونه سایت‏ها با استفاده از یک الگوریتم خاص، هر آنچه که شما در جستجوی آن هستید را به عنوان یک نتیجه در صفحه نتایج گوگل نمایش می‏دهند. پس از ورود به این گونه سایت‏ها نیز نتیجه‏ای خلاف آنچه انتظار داشتید مشاهده خواهید کرد. معمولاً صفحه‏ای پر از تبلیغ که مجدد آن چه شما جستجو کرده‏اید را تحویل‏تان خواهد داد. با توجه به این الگوریتم، چنین سایت‏هایی خیلی زود دارای یک بازدید پوشالی خواهند شد و در موتورهای جستجو در نتایج اولیه قرار می‏گیرند. اما راه مقابله با این گونه سایت‏ها و حذف آنها از گوگل راه چندان سختی نیست، به ویژه اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده می‏کنید. در این ترفند قصد داریم به نحوه حذف این غدد سرطانی از لیست نتایج گوگل بپردازیم.

بدین منظور:
بهترین راه استفاده از مرورگر فایرفاکس و بهره‏گیری از یک افزونه خاص است.
این افزونه که OptimizeGoogle نام دارد امکانی را در اختیار شما قرار می‏دهد که با استفاده از آن می‏توانید این سایت‏های اسپم را از لیست نتایج گوگل حذف کنید. به این صورت که با قرار دادن آدرس هر یک از سایت‏های اسپم در آن، دیگر خبری از نتایج مربوط به آن سایت در لیست نتایج گوگل نخواهد بود.
برای نصب این افزونه از لینک زیر اقدام نمایید:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/52498
پس از نصب افزونه، در فایرفاکس (ترفندستان) از منوی Tools به Add-ons بروید. سپس بر روی دکمه Options مربوط به این افزونه کلیک کنید. حال با ورود به قسمت Filter میتوانید آدرس سایت‏های اسپم را در هر سطر وارد نمایید.
با انتخاب دکمه OK، از این پس سایت‏های وارد شده، در لیست نتایج گوگل نمایش داده نخواهد شد.

در این خصوص به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:
● سایت‏های اسپم با توجه به استفاده از اسکریپت‏های یکسان با کمی تبحر در همان نگاه اول در لیست نتایج، قابل شناسایی هستند. به این صورت که همگی، آنچه که شما جستجو کرده‏اید را عیناً در آدرس خود دارند و عناوینی نظیر src و search در آدرس‏های آنها قابل مشاهده است.
● شما می‏توانید این گونه سایت‏ها را به گوگل گزارش دهید تا خود گوگل آنها را پس از بررسی از لیست نتایج خود حذف کند. بدین منظور می‏توانید از فرم زیر استفاده نمایید:
https://www.google.com/webmasters/tools/spamreport?hl=fa
● آنتی‏ویروس‏های مختلف نیز معمولاً قسمت‏هایی جهت اضافه کردن سایت‏های بلوکه شده در موتورهای جستجو دارا هستند.
 



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:tarfandestan, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اضافه کردن copy to و move to به کلیک راست در ویندوز 7

برای اضافه کردن copy to و move to به کلیک راست در ویندوز 7 کافی است تا فایل زیر را دانلود نموده و اجرا کنید.

دانلود فایل با حجم یک کیلو بایت



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:ر,گ, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اضافه نمودن Disk Cleanup به راست کلیک روی هر درایو در ویندوز 7


برای این کار کافی است  فایل فشرده زیر را دانلود و پس از آنزیپ نمودن فایل را اجرا کنید

دانلود فایل با حجم  کمتر از یک کیلو بایت



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:ر,گ, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اینترنت با Gprs ایرانسل با صرفه تر از اینترنت تلفنی و ای دی اس ال

امروزه بایشرفت تکنولوژی مردم رو به استفاده از فناوری های برتر میروند که یکی از آنها اینترنت است، در کشور ما برای استفاده از این فناوری چندین راه وجود دارد که به آن می پردازیم
1- استفاده از دایل آپ یعنی شما با خرید یک مودم و استفاده از سیم دو رشته ای به پریز تلفن کانکت شده و از اینترنت استفاده میکنید که به نظر خود بنده این سیستم از عصر دقیانوس هست  و سرعتش آدم را عاصی میکند درسته اسمش 56 کیلوبیت هست و باید سرعت دانلودش 7 کیلوبایت باشه ولی عملا چنین نیست و در بیشتر موارد سرعت دانلود روی 2 کیلوبایت سیر میکند و مشکل اشغالی تلفن هم هست.
2- استفاده از ADSL : این گزینه هم با توجه به روش قبل قابل هضم هست و بهترین حالتش اینه که شما یک دستگاه مودم خریداری کرده که قیمت آن حدودا بین سی الی پنجاه هزار تومان هست و با یک شرکت قرارداد می بندید و ماهیانه حداقل 7500 تومان با سرعت 128 کیلوبیت (16 کیلو بایت دانلود) و ترافیک یک گیگ می باشد.
3- استفاده از اینترنت بی سیم وایرلس که می توان گفت مانند حالت قبل می باشد و بی سیم بودن آن دلیل بر جابجایی آسان آن نیست چون دستگاه گیرنده وایرلس مانند دیش ماهواره می باشد .
4-فناوری وایمکس که جدیدا در ایران راه اندازی شده است و هزینه آن از ماهی 30 هزار تومان هست به بالا و البته قابل حمل نیز می باشد.

اما در اینجا می خواهیم روشی را برای دسترسی به اینترنت برایتان شرح دهیم که شاید کمتر کسی از آن اطلاع داشته باشد
استفاده از Gprs ایرانسل:
وسایل مورد نیاز :
 1- یک عدد گوشی نوکیا با قابلیت Gprs یا web  که در اکثر گوشی های نوکیا وجود دارد  میتوانید لیست این نوع گوشی را در اینجا ببیند
2- یک خط ایرانسل که دائمی یا اعتباری بودن آن مهم نیست
3- کابل usb رابط گوشی و کامپیوتر +
4-نرم افزار Nokia PC Suite که باید یا در جعبه گوشی باشد یا هنگام خرید کابل رابط از فروشنده تحویل بگیرید. +

روش استفاده :
شما با توجه به نیازتان از اینترنت باید یک  گوشی خود را شارژ پولی نموده (کارت شارژ) و یکی از دو کد زیر را وارد نمایید:
حالت اول : دانلود نامحدود - سرعت دانلود 20 کیلو بایت - مدت استفاده یک ماه  - مبلغ ده هزار تومان
کد (خط های دائمی):   #3*1*7*3*130*
کد (خط های اعتباری): #3*2*7*3*140*

حالت دوم: دانلود نامحدود - سرعت دانلود 20 کیلو بایت - مدت استفاده یک ماه به جز شب ها از ساعت 23 تا 6 صبح و کل روزهای پنجشنبه و جمعه  - مبلغ سه هزار تومان

کد (خط های دائمی):   #4*1*7*3*130*
کد (خط های اعتباری): #4*2*7*3*140*

بعد نرم افزار Nokia PC Suite را اجرا نموده و روی گزینه Connect to the internet کلیک کرده و از اینترنت به راحتی استفاده نمایید.
نکته : در مورد وسایل مورد نیاز چنانچه شما از نوت بوک هایی که سیم کارت میخورد استفاده میکنید دیگر به وسایل بند 1و3و4 نیازی ندارید.

حال خودتان قضاوت کنید در بین حالات بالا کدامیک بهتر است.



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:رايانگيگ, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دخترک حاضرجواب

یک روز یک دختر کوچک در آشپزخانه نشسته بود و به مادرش که داشت آشپزى مى‌کرد نگاه مى‌کرد.

ناگهان متوجه چند تار موى سفید در بین موهاى مادرش شد.

از مادرش پرسید:مامان! چرا بعضى از موهاى شما سفیده؟

مادرش گفت: هر وقت تو یک کار بد مى‌کنى و باعث ناراحتى من مى‌شوی، یکى از موهایم سفید مى‌شود.

دختر کوچولو کمى فکر کرد و گفت: حالا فهمیدم چرا همه موهاى مامان بزرگ سفید شده!

 



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:منبع:roozeshadi,com, ] [ 11 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 36 37 38 39 40 ... 52 صفحه بعد