پادگان عشق(خاطرات من)

سلام دوستان ديروز داشتم وسايلامو مرتب ميكردم كه به يه برگه برخورد كردم يه برگه اي رو كه دوستاي دوران خدمتم تو

آموزشي واسم نوشته بودن البته روي ديوار نوشته شده بود كه فكر كنم 5 يا6 سال پيش نوشته شده بود اون موقع كه

رفته بوديم خدمت خدمت 21 ماهه بود ولي خدا رحم كرد بعدا آخراي خدمتمون18 ماهه شد به هر حال من آموزشيم

توي پادگان  مركز آموزش شهيد جوادنياي قزوين بود واي كه برج9 اعزام داشته باشيو تو اون سرماي استخون سوز قزوين

جون آدم بالا مياد حالا تصورشو بكن كه شوفاژا هميشه خرابن و دماي داخل خوابگاه 18 درجه زير صفر باشه  فقط يه پتو

هم داشته باشي اوناييكه سربازي رفتن اونم تو اين برج ميدونن چي ميگم بگذريم خواستم شعر زيباي خدمت و

آموزشيمو واستون بذارم لطفا بخونين و حتما حتما نظر بدين.مر30

 

بنام خداوند جان و خرد ****به قزوين ميروم از بحر خدمت****اگر خواهي ببيني مرد غمگين****

بيا خدمت بكن در شهر قزوين****نگو خدمت بگو زندان تاريك****كه اطرافش همه كوه و بيابان****

به خط كردن تراشيدن سرم را****لباس آشخوري كردن تنم را****لباس آشخوري رنگ زمينه ****

عزيزم غم مخور دنيا همينه****چرا مادر مرا 20ساله كردي****ميان كوه و دشت آواره كردي****

نوشتم نامه اي از برگ چائين****بشين پاشو ميرم مادر كجايي****نوشتم نامه اي از برگ خرما****

چطور طاقت بيارم21 ماه****بيا بلبل ز شهر ما گذر كن****بزن چهچه عزيزم را خبر كن****

اگر پرسيد عزيزم در چه حاليست****بگو در پادگان چشم انتظارم                                                 



برچسب‌ها:
[ 11 / 7 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:كيوان, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

تفاوت وب سایت و وبلاگ در چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 اگر کسی از شما بپرسد یک سایت با یک وبلاگ چه تفاوتی دارد، چه جوابی برایش دارید؟


برخی تفاوت های وب لاگ و وب سایت را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

۱.وب‌لاگ‌ها فعال تر از وب‌سایت‌ها هستند و تفاوت اصلی آنها در میزان روزآمدشدن است. برای ایجاد تغییرات در وب‌لاگ‌ها و به روز کردن آنها نیاز نیست که کدهای HTML را تغییر دهیم،در حالی که برای روزآمد کردن وب‌سایت‌ها تغییر این کدها و داشتن اطلاعاتی هر چند مقدماتی در این زمینه یکی از ضروریات است. بنابراین وب‌لاگ‌ها با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به وب‌سایت‌ها به روز می‌شوند .

۲.واحدی که برای وب لاگ‌ها به کار می بریم، پست است. ولی واحد سایت، صفحه. یک سایت ، وب مجموعه‌ای است از صفحات یا فایل های پیوند خورده به یکدیگر که از طریق وب جهانگستر در دسترس قرار می‌گیرد. وب لاگ مجموعه‌ای از پست هاست که بر عکس ترتیب تاریخی آورده می‌شوند، تا جدیدترین پست یا مدخل در بالای صفحه قرار گیرد و مدخل‌های قدیمی‌تر به تدریج پایین تر قرار می‌گیرند.

۳.تفاوت دیگر در شکل گشت و گذاری است که وب لاگ و وب سایت می دهند. وب‌لاگ‌ها دارای یک قابلیت جذاب و قوی به نام “تاریخ” هستند که به پست ها چسبیده‌اند. در وب لاگ ها پست ها به صورت خودکار به ترتیب تاریخی مرتب می‌شوند. به این شیوه که مدخل های جدیدتر بالاتر قرار می‌گیرند و مدخل های قدیمی تر پائین تر قرار گرفته و به تدریج وارد آرشیو می‌شوند. برای جستجو در وب لاگ ها می‌توان به راحتی از طریق آرشیوهای تاریخی یا موضوعی اقدام نمود. در صورتی که در بسیاری موارد یک موتور جستجو برای جستجوی در سایت مورد نظر وجود دارد.

۴.در وب سایت ها، مطالب جدیدی که به سایت اضافه می‌شوند بسته به نظر مدیر سایت در هر جایی از سایت می‌توانند قرار بگیرند و جدید بودن مطالب یک سایت را نیز از آخرین تاریخ روزآمدسازی سایت می‌توان به دست آورد.



برچسب‌ها:
[ 10 / 7 / 1389برچسب:, ] [ 3 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

رمان - شیرین

ارسال کننده: بهروز & شايان  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 9
نویسنده: م-مودب پور

حجم کتاب: 388 KB

من ارمین پژوهشم و حدود شیش هفت سال پیش همراه پسرخالم - بابک ستوده برای ادامه تحصیل از ایران خارج شدیم..........این رمان با پرنیان ساخته شده است--ساخته شده توسط سید محمدرضا خطیب



برچسب‌ها:
[ 10 / 7 / 1389برچسب:www,hamketab,ir, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

موبایل - كد آهنگ پيشواز ايرانسل (نسخه دوم)

ارسال کننده: صالح زارعي  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 9
نویسنده: صالح زارعي

حجم کتاب: 120 KB

به دليل استقبال بي نظير دوستان عزيز از كتاب كد آهنگ پيشواز ايرانسل(نسخه اول)،مجموعه ايي كاملتر از قبل بابيش از1000 كد جديد را گرد هم آوردم باشد كه مورد استفاده دوستان قرار گيرد. كدهاي جديد: حدودأ از50خواننده محبوب مي باشد. این کتاب شامل دو بخش پاپ و مذهبی می باشد و با نرم افزار اف بوك 1.8 ساخته شده است.



برچسب‌ها:
[ 10 / 7 / 1389برچسب:www,hamketab,ir, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اجتماعی - دوستی

ارسال کننده: آروین حاجی معروفی  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 9


حجم کتاب: 469 KB

هرچه را که خدا آفرید برایش ارزش خاصی قائل شد و در کل تمام این مخلوقات دارای ارزش هستند ... یکی از نعمت های خدا دوستی است و در عین حال یکی از صفات برتر خدا حبیب یا همان دوست می باشد ... از اهمیت دوست همین بس که حضرت علی می فرماید : بیچاره ترین آدم کسی هست که دوستی ندارد و بیچاره تر از آن کسی هست که دوستی را که دارد به رایگان از دست بدهد. رابطه دختر و پسر، تا چه حدی می‏تواند نزدیك شود... رابطه زن و شوهری ... .. قواعد دوست داشتن... از دوست شدن تا دوست ماندن... الفبای دوست شدن... سخنان بزرگان درباره دوست و دوستی * این کتاب با کتابچه ساخته شده است.



برچسب‌ها:
[ 10 / 7 / 1389برچسب:www,hamketab,ir, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اس ام اس - گلچین اس ام اس

ارسال کننده: جواد  |  تاریخ ارسال: 1389 / 07 / 9


حجم کتاب: 575 KB

این کتاب شامل هزاران اس ام اس در موضوعات گوناگون است. بعضی از موضوعات آن در زیر قید شده است. اس ام اس جوک و طنز اس ام اس عاشقانه اس ام اس تبریک سال 90 اس ام اس سرکاری ماهنی و بایاتی ترکی منظومه حیدر بابایه سلام و..... این کتاب با کاتب ساخته شده است.



برچسب‌ها:
[ 10 / 7 / 1389برچسب:www,hamketab,ir, ] [ 2 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دختر جوان ایتالیایی ، عاشق ازدواج با احمدی نژاد

 

سیلویا والریو” دختر ۱۸ ساله ایتالیایی و مولف کتاب “یک روزی یک رییس جمهوری بود”، “محمود احمدی نژاد” رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته است.نویسنده ایتالیایی این کتاب در گفت وگو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

http://files.tabnak.com/pics/201003/201003311709293758.jpg

وی افزود: می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست، او یک نوآور و مبدع در عصر ما است. او هولوکاست را نفی کرده و به فکر استفاده از انرژی هسته ای است. وی اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می کند.

 

 

برای مشاهده ادامه به ادامه مطلب مراجعه کنید

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 8 / 7 / 1389برچسب:منبع:www,iran-best,com, ] [ 4 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

ارایه اینترنت ۱ گیگابیتی برای کاربران خانگی در آمریکا

gigabit-internet-banner.jpg

‏امروز شرکت EBP اعلام کرد ارایه اینترنت با سرعت ۱ گیگابیت در ثانیه برای کاربران خانگی در آمریکا را آغاز کرده است. به این ترتیب کاربران اینترنت می توانند با سرعتی خارق العاده که ۲۰۰ برابر سریع تر از پرسرعت ترین خطوط اینترنت فعلی در امریکا است به اینترنت متصل شوند. ‏


با ادامه مطلب مراجعه کنید



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 8 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دانلود آهنگ بسیار زیبای تیتراژ سریال قهوه تلخ با صدای مهران مدیری

دانلود آهنگ  تیتراژ سریال زیبا و دوست داشتنی قهوه تلخ با صدای مهران مدیری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 8 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

جولان تبلیغاتی برای درمان ناتوانی جنسی

پس از نسخه های رویایی برای درمان چاقی و لاغری یا رسیدن به چهره ایده آل این بار نوبت داروهای افزایش میل جنسی است تا بازار مکاره ای را در اختیار دلالان قرار دهد.

به گزارش آتی نیوز، سلامت جنسی و پرداختن به آن در جامعه امروزی ما در پرده‌ای از ابهام قرار دارد و شاید بتوان گفت به این دلیل است که این روزها همه در اندیشه پیشنهاد راهکاری برای حل این معضل هستند.

برخورداری از رضایت در رابطه زناشویی يكی از مسائل مبتلابه زندگی مشترک است و بنا بر نظر کارشناسان بی‌توجهی به آن زمینه مناسبی برای بروز آسيب‌هايی همچون طلاق عاطفی، ازدواج مجدد، خيانت زوجين، فحشا، افزايش آمار طلاق و ... است.

این روزها نیز تبلیع برای درمان ناتوانی جنسی به ویژه در میان مردان رونق زیادی یافته است به نحوی که با نگاهی سطحی به مجلات مرتبط با مهارت های خانواده، تبلیغات روزنامه ها و شبکه های ماهواره در می یابیم که این رسانه ها مملو از تبلیغ و معرفی داروهایی هستند که ادعا می کنند با مصرف آن می توان بر مشکلات مرتبط با ناتوانی جنسی فائق آمد.

علاوه بر این مدت هاست در بررسی علل موثر در افزایش طلاق به فاکتوری به نام عدم ارضای نیاز جنسی همسران بر می خوریم موضوعی که با مراجعه به برخی آمار که موافقان و منتقدانی نیز دارد در سال های اخیر باعث بروز 60 درصد از طلاق ها شده است.

بنا بر گفته دکتر امان الله قرائی مقدم، بی‌توجهی به سلامت و بهداشت جنسی در خانواده‌ها از جمله ناتوانی جنسی مردان که بسیار شایع است از علل مؤثر در افزايش طلاق در كشورمان است که تبعات آن به دلیل فشار کار روزانه و مشكلات اقتصادی دامن گیر خانواده ها شده است.

سید کاظم فروتن مدیر کلینیک سلامت خانواده نیز تأیید می کند که ناتوانی جنسی از عوامل موثر در تزلزل خانواده هاست اما هیچ تضمینی وجود ندارد که افراد با خوردن داروهایی که مدام تبلیغ می شود بهبود یابند.

وی در دسترس بودن این داروها و کتمان افراد در خصوص مصرف آنها را مهم ترین دلیل افزایش مشکلات مردان به ویژه در سال های نخست زندگی مشترک دانست و افزود: چه بسیار خانواده هایی که پس از مصرف این داروها دچار مشکلات بیشتری شده اند و در این مرحله به کلینیک سلامت خانواده مراجعه کرده اند.

از همین رو نظر غلامحسین قائدی دبير علمی كنگره سراسری «خانواده و سلامت جنسی را در زمینه کارآمدی این داروها جویا شدیم وی ضمن رد ادعای تولید کنندگان و یا مبلغان این داروها مبنی بر اینکه مشکل ناتوانی جنسی با داروهای مزبور قابل حل است را به چالش کشیده و گفت: مطمئنا این مشکل با داروهای تقویتی قابل درمان نیست و مراجعان باید با شیوه های دیگر که غالبا غیر دارویی است به رفع مشکل خود بی اندیشند.

این روانپزشک در ادامه اظهار کرد: عوارض اختلالات جنسی بسيار پيچيده‌تر از آن است كه ظاهراً به‌نظر می‌رسد تا حدی كه فردی كه از زندگی زناشويی خود احساس رضايت نمی‌كند، آستانه تحملش پايين می‌آيد و قدرت واكنش منطقی در رويارويی با مسائل و مشكلات را ندارد و بنابراين در روابطش با افراد ديگر هم دچار تنش می‌شود لذا ما به عنوان متولیان این امر باید فعالیت آموزشی خود در این حوزه را افزایش دهیم تا در سال های بعد با مشکلات دیگری مواجه نشویم.

اما در این میان نکته جالب و تاسف انگیز آن است که تبلیغات بسیاری از این داروها در داروخانه ها نیز مشاهده می شود و بیشتر مصرف کنندگان نیز انگیزه خود برای استفاده از این داروها را تأیید وزارت بهداشت و درمان عنوان می کنند.

حقیقت ماجرا این است که نظام پزشکی تنها به داروهایی مجوز تبلیغ می دهد که شرایط لازم برای مصرف را داشته باشند لذا این تأیید به معنای کارآمد بودن دارو نیست از همین رو نمی توان این سازمان را نیز به بی توجهی و قصور متهم کرد بنابراین انتظار می رود مصرف کنندگان اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهند و تنها به اطلاعات ارائه شده در تبلیغات اکتفا نکنند.

به نظر می رسد این موضوع باید در کلاس های آموزشی قبل از ازدواج به زوج های جوان آموزش داده شود چرا که بسیاری از مردان جوان به دلایلی نظیر عدم برخورداری از اعتماد به نفس کافی برای حل این مشکل خود با پزشک مربوطه و یا ناآگاهی از عوارض این محصولات در دام این تبلیغات پوشالی گرفتار شده اند و در صورت بروز مشکل جدی نیز مرجعی را برای خروج از این بحران ایجاد شده نمی شناسند.



برچسب‌ها:
[ 7 / 7 / 1389برچسب:منبع:www,gangineh,com, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 37 38 39 40 41 ... 52 صفحه بعد