ادامه اختلال در سایت رفاهی

درحالی اختلال در سایت رفاهی همچنان ادامه دارد که بسیاری از شهروندان از عدم امکان دسترسی به این سایت گله دارند و خواستار تمدید مهلت مراجعه به سایت برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه هستند.

در حالی طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امروز ۱۲ اردیبهشت آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی ( www.refahi.ir) برای اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی است، که با اوج مراجعه مردم به این سایت از دیروز، امکان دسترسی به این سایت تقریباً غیر ممکن شده است.

بسیاری از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس از عدم امکان دسترسی به این سایت گله دارند و خواستار تمدید مهلت مراجعه به سایت برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه هستند.

در عین حال تلاش خبرنگار فارس برای برقراری تماس با مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها و دریافت پاسخ آنها به جایی نرسید و مسئولان این سازمان هم مثل سایت سازمان در دسترس نیستند.

به گزارش فارس، پیش از این سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: کسانی که برای آنها پیامک تمکن مالی ارسال شده است یا مبلغ ۲۸ هزار تومان مرحله دوم واریز نگردیده، باید به سایت رفاهی مراجعه کنند و گزینه انصراف یا عدم انصراف را انتخاب کنند، در غیر این صورت نام سرپرست خانوار از فهرست دریافت یارانه حذف خواهد شد.



برچسب‌ها:
[ 12 / 2 / 1391برچسب:منبع:خبرگزاری فارس, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

مقایسه سونی XperiaS با iPhone4S

دقیقاً چند ماه قبل بود که سونی Xperia S در امریکا معرفی شد تا رسما جایگزینی برای گوشی های  Arc S باشد. در طرف مقابل اپل iPhone 4S در اکتبر ۲۰۱۱ رونمایی شد.

به نقل از گزارش بازار ، هر دو اسمارت فون از قدرتمند ترین و بهترین ها می باشند. بد ندیدیم که در اینجا مقایسه ای بین این دو مدل گوشی با هم داشته باشیم تا از مزایا و معایب هر یک مطلع شویم.
 


 

 اندازه

 

  • اکسپریا اس : ۱۲۸ در ۶۴ در ۱۰.۶ میلیمتر / ۱۴۴ گرم
  • آیفون ۴ اس : ۱۱۵.۲ در ۵۸.۶ در ۹.۳ میلیمتر / ۱۴۰ گرم

اکسپریا اس بطور محسوسی بلندتر و عریض تر از آیفون ۴ اس می باشد که دلیل آن صفحه نمایش بزرگ تر آن می باشد. آیفون ۴ اس دارای ضخامت کمتری می باشد و شاید دلیل آن باطری بزرگ تر اکسپریا باشد اما اختلاف وزن دو اسمارت فون در حدی نیست که یکی را متمایز از دیگری کند.
 


 

پردازنده و رم

 

  • اکسپریا اس : دو هسته ای ۱.۵ گیگاهرتز / ۱ گیگابایت رم
  • آیفون ۴ اس : دو هسته ای ۱ گیگا هرتز / ۵۱۲ مگابایت رم

بر روی کاغذ و از نظر اعداد و ارقام اکسپریا اس پیروز این بخش از مقایسه می باشد چرا که دارای پردازنده ۵۰ سریع تر و دو برابر رم میباشد. چون این دو گوشی از دو سیستم مختلف استفاده می کنند احتمال دارد که در عمل و آزمایشات عملی نتیجه ای غیر ازاین حاصل شود. چون هر سیستم عامل ممکن است نیرو و قدرت متفاوتی را در مقایسه با دیگری برای انجام یک عملیات مشخص نیاز داشته باشد.
 


 

 صفحه نمایش

 

  • اکسپریا اس : ۴.۳ اینچ / رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل
  • آیفون ۴ اس : ۳.۵ اینچ / رزولوشن ۶۴۰ در ۹۶۰ پیکسل

ظاهرا صفحه نمایش Retina برای آیفون تبدیل به یک استاندارد شده است. در طرف مقابل از صفحه نمایش ۷۲۰p خبری نیست و صفحه نمایشی جدید با تراکم ۳۴۱ppi ( تعداد پیکسل در هر اینچ ) که حتی بیشتر از آیفون ۴ اس می باشد استفاده شده است و پیش بینی می شود در آیفون ۵ این بخش بهبود پیدا کند. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی اکسپریا اس تبدیل به سایزی نرمال برای اسمارت فون ها شده است, هرچند افرادی ممکن است آن را برای نگه داشتن با یک دست بزرگ بدانند.
 


 

دوربین

 

  • اکسپریا اس : ۱۲.۱ مگاپیکسل / فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل
  • آیفون ۴ اس : ۸ مگاپیکسل / فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل

بدون شک آیفون ۴ اس یکی از بهترین دوربین ها را در بین اسمارت فون های موجود در بازار دارا می باشد. سونی اریکسون یا بهتر بگوییم سونی سابقه بسیار درخشانی در دوربین تلفن های همراهش دارد. به همین دلیل انتظار میرود سونی اکسپریا اس نیز بعد از اینکه وارد بازار شد عملا این روند را ادامه دهند, هرچند دوربینی ۱۲.۱ مگاپیکسلی که سونی در این اسمارت فون استفاده کرده است تحسین برانگیز میباشد. اما برای اینکه علمی و نه احساسی اعلام کنید کدام دوربین عملکرد بهتری دارد باید تا زمانی که اکسپریا اس وارد بازار شود صبر کرد و بعد در مورد آن نظر داد.
 


 

باطری

 

  • اکسپریا اس : ۱۷۵۰ میلی آمپر
  • آیفون ۴ اس : ۱۴۳۲ میلی آمپر

اکسپریا اس دارای باطری بزرگ تری نسبت به آیفون ۴ اس می باشد. صفحه نمایش بزرگ تر و پردازنده سریع تری که این اسمارت فون دارد، این برتری را برای اکسپریا اس خنثی کند. نقش سیستم عامل ها را در میزان استفاده از باطری نیز باید در نظر گرفت. بطور کلی به نظر نمیرسد در این قسمت یکی بر دیگری برتری ویژه ای داشته باشد.
 


 

سیستم عامل

 

  • اکسپریا اس : اندروید ۲.۳ ( دریافت آپدیت به اندروید ۴ در آینده )
  • آیفون ۴ اس : iOS5

اکسپریا اس با اندروید Gingerbread عرضه خواهد شد و آپدیت به اندروید ۴ را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ دریافت خواهد کرد. سونی معمولا در استفاده از اندروید برای محصولاتش تغییری آنچنانی به وجود نمی آورد اما تعدادی قابلیت اضافی برای سونی اکسپریا اس در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه هر دو سیستم عامل ها از پشتیبانی نرم افزاری قدرتمندی برخوردار می باشند، انتخاب اینکه کدام سیستم عامل بهتر است به سلیقه فرد بستگی دارد. ضمن اینکه هر ۲ قابلیت های انحصاری و فوق العاده ای مانند برنامه های گوگل مپ برای اندروید و یا SIRI برای آیفون ۴ اس دارند.
 


 

نتیجه گیری


سونی اکسپریا اس بدون شک یکی از اسمارت فون های قدرتمند و محبوب سال ۲۰۱۲ خواهد بود و دارای مشخصات و قابلیت هایی می باشد که نه تنها می تواند با آیفون ۴ اس مقایسه شود بلکه در خیلی از بخش ها آیفون ۴ اس را سوپرایز می کند. اما فراموش نکنید همیشه برتری و پیروزی بر روی کاغذ و از نظر اعداد و ارقام بدان معنا نیست که در عمل نیز اینگونه باشد.



برچسب‌ها:
[ 11 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

آشنایی با دلایل رایج ضعف جنسی

اختلال انگیختگی جنسی نوعی انحراف پزشکی است که می تواند در طول هر زمان از چرخه جنسی (تمایل، برانگیختگی، ارگاسم، و بازگشتن به مرحله اولیه) به وقوع بپیوندد که این امر می تواند رضایت جنسی مطلوب در حین فعالیت جنسی را کاهش دهد. فردی که دچار یک چنین اختلالی باشد، به برقراری رابطه جنسی تمایل دارد، اما مشکلاتی را در زمینه برقراری رابطه جنسی احساس می کند و متاسفانه در تحریک شدن برای ادامه کار دچار مشکل می شود.این اختلال پیش تر به عنوان تمایل پایین در خانم ها و سستی در آقایون نام گرفته بود، اما این روزها با پیشرفت علم این مشکل را به این صورت مورد بررسی قرار نمی دهند. ضعف جنسی اکنون به عنوان عدم قابلیت نعوذ شناخته شده و سرد مزاجی در حال حاضر به عنوان مشکل در زمینه برانگیختگی و اشتیاق و اضطراب معنا پیدا می کند.


هم برای آقایون و هم برای خانم ها این شرایط می تواند نوعی بیزاری و یا عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی ایجاد نماید. در آقایون این ناتوانی سبب عدم توانایی در نگه داشتن نعوذ و حفظ آن و لذت نبردن تمام و کمال در حین برقراری رابطه جنسی تعریف می شود. در خانم ها هم این اختلال همرا با کاهش میزان ترشح مایع روان کننده برای ادامه نزدیکی می باشد.

ملاحظات
ضعف جنسی موقتی به طور تقریبی در حدود 50% از مردان اتفاق می افتد و ضعف جنسی مزمن از هر 8 نفر یک نفر را به خود مبتلا می سازد که این نوع اختلالات با بالا رفتن سن در آقایون افزایش پیدا می کند. در امریکا بین 20 تا 30 میلیون مرد به این بیماری مبتلا می باشند. در حدود 52 درصد از آقایون بین 40 تا 70 سال هم حدود متفاوتی از کم کاری و یا عدم توانایی در حفظ نعوذ را شاهد هستند.
ضعف جنسی را می توان در دو گروه اولیه و ثانویه طبقه بندی نمود. آقایونی که دارای ضعف جنسی اولیه می باشند، هیچ گاه آنقدر نعوذ نمی شوند که بتوانند رابطه جنسی برقرار کنند. در ضعف جنسی نوع دوم، حالت نعوذ پس از یک دوره نرمال از بین می رود. این امر به طور مکرر اتفاق می افتد بجز مواقعی که بیماری و یا جراحت خاصی صورت بپذیرد.
راه درمان ضعف جنسی نوع دوم قدری راحت تر است چراکه بیمارن قبلاً تجربه عملکرد عادی آلت را داشته اند.

برای نعوذ چند فاکتور مورد نیاز است:
ایجاد علاقه و تمایل ذهنی
عملکرد نرمال هورمون ها از جمله غده هیپوفیز
تستسترون کافی
ذخیره غنی خونی در آلت

انزال زودرس (زمانیکه ارگاسم خیلی پیش از موقع نرمال حاصل می شود) چیزی جدای ضعف جنسی است و زوجین برای درمان این بیماری باید با پزشک متخصص مشورت کنند.
ناباروری در آقایون نیز جدای مقوله ضعف جنسی است. مردی که نمی تواند حالت نعوذ را حفظ کند، ممکن است هیچ مشکلی در بارور کردن همسر خود نداشته باشد. مرد نابارور می تواند به راحتی یک نزدیکی کاملاً طبیعی داشته باشد، اما نمی تواند همسر خود را بارور کند.

علائم
در خانم ها یا آقایون
کمبود علاقه به برقراری رابطه جنسی
عدم توانایی در ایجاد حس برانگیختگی
احساس درد به هنگام برانگیختگی(که در خانم ها شایع تر است)
ناباروری

در آقایون
عدم توانایی در نعوذ
عدم توانایی در حفط نعوذ برای برقراری رابطه جنسی
تاخیر در انزال و یا عدم وجود انزال علیرغم وجود محرک های کافی
عدم توانایی در کنترل و زمانبندی انزال

در خانم ها
ناتوانایی در آزاد کردن عضلات واژینال به منظور پذیرش آمیزش
کمبود میزان ترشحات روان کننده قبل و در حین برقراری رابطه جنسی
ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی زنانه

دلایل
این بیماری می تواند از آغاز و یا پس از تجربه ی دوره ای معین در فرد ایجاد شود. ممکن است به مرور زمان بر شدت آن افزوده شود و یا ممکن است به طور ناگهانی ایجاد شده و خود را به شکل ضعف کلی و یا جزئی جنسی نشان دهد. دلایل بیماری می تواند عوامل مختلف جسمی، روانی و یا هر دو باشد.
فاکتورهای احساسی برون فردی (مشکلات زناشویی، عدم وجود اعتماد میان دو طرف) و یا درون فردی (مانند افسردگی، احساس ترس و گناه، وجود آسیب های جنسی در گذشته و غیره) باشد.
دلایل جسمانی هم می تواند شامل مواردی از قبیل مصرف مواد مخدر (نظیر: الکل، نیکوتین، نارکتین، قرص های روان گردان) و داروهای ضد افسردگی، آنتی هیستامین و سایر داروها باشد. پروستات، جراحی عروق، وجود مشکل در سیستم تنفسی، اختلال غدد مترشحه ماند تیروئید و غدد فوق کلیوی، اختلالات عصبی که به دلیل آسیب های گذشته ایجاد شده باشند (مانند آسیب ستون مهره ها و نخاع) و بیماری هایی نظیر دیابت، تصلب بافت ها، تومور و گاهی سفلیس و کمبود هورمونهایی ماند تستسترون و آندروژن از جمله سایر دلایل بروز این بیماری قلمداد می شوند.
ضعف جنسی را معمولاً می توان در 4 گروه متفاوت طبقه بندی نمود: اختلال در امیال جنسی، اختلال در نعوذ، اختلال در ارگاسم و اختلال درد جنسی.
اختلال در تمایل جنسی و یا کاهش شهوت به واسطه کاهش میزان تستسترون و یا آندروژن به وجود می آید. سایر موارد می توانند شامل عوامل ذیل باشند: افزایش سن، خستگی، تحت درمان بودن، حاملگی، و یا موارد روانی مانند افسردگی و اضطراب اشاره کرد.

دلایل رایج ضعف جنسی
استفاده از داروهای خاص به ویژه داروهای ضد افسردگی
استعمال دخانیات
فشارخون بالا
اختلالات هورمونی که به واسطه بیماری هایی نظیر دیابت، زخم کبد، که بیشتر در الکلی ها بوجود می آید.
مشکلاتی در مورد گردش خون، تصلب شرائین، کم خونی و جراحی های عروقی
مشکلات عصب شناختی از جمله وجود بیماری های مختلف، آسیب های بدنی، جراحت
مشکلات مربوط به دستگاه ادراری از جمله درآودن پروستات و یا پرتودرمانی
کاشت آلت و یا جایگزین سازی آن که به طور مناسب واکنش نشان ندهد
افسردگی، اضطراب، خستگی، استرس، ترس، شکست
داروهای روان گردان، الکل
مشکلات روانی قدیمی

اختلال در ارگاسم که می تواند هم خانم ها و هم آقایون را تحت تاثیر قرار دهد، به این شکل است که ارگاسم یا اصلا وجود ندارد و یا در آن تاخیر زیادی دیده می شود. اختلال درد هم در خانم ها خیلی بیش از آقایون شایع می باشد و با نام مقاربت دردناک شناخته می شود. واژینیسم که همان گرفتگی عضلات واژن می باشد، نوعی اسپاسم ناخاسته است می تواند از وجود نزدیکی ممانعت اجاد کند. مقاربت دردناک نیز به دلیل عدم وجود ترشح روان کننده به میزان کافی در خانم ها ایجاد شود که دلیلش شیر دهی، استفاده از ژل ها و کرم های ضد بارداری و ضد پیری، و یا ترس و اضطراب است. گرفتگی عضلات مهبل می تواند به دلیل جراحات جنسی مانند تجاوز، زنا و ارتباط جنسی نامشروع ایجاد شود.
ضعف جنسی در سال های جوانی بیش از هر زمان های دیگری شیوع پیدا می کند و بیشتر میان افراد بیست تا سی ساله رواج دارد. بیماری به تدریج با افزیش سن از میان رفته و مجدداً در سنین سالخوردگی بروز می کند.
ریسک ابتلا به بیماری در برخی شرایط خاص مانند وجود بیماری دیابت، اختلال وابسته به انحطاط سلول های عصبی، بیماری های روانی مزمن، استفاده از الکل، مواد مخدر، عدم توانایی در خفظ ارتباط طولانی مدت، ناهماهنگی مزمن با شریک جنسی فعلی از جمله آنها می باشد.

پیشگیری
والدین باید بدانند که از همان آغاز باید در مورد مسائل جنسی با کودکان خود دقیق و صادق برخورد کنند. این امر سبب می شود که آنها در بزرگسالی دچار مشکلاتی نظیر اضطراب و عادات ناپسند احساسی نشوند. به هر روی پیش از استفاده از هر گونه درمانی چه خودتان قرص ها را تجویز کنید و چه به پزشک مراجعه کرده و از او کمک بگیرید، باید دستورالعمل و اثرات جانبی دارو را به دقت مطالعه کنید. باید توجه داشته باشید که محدود کردن و قطع مصرف مواد مخدر، دخانیات و الکل به تقویت قوای جنسی کمک چشمگیری می کنند.
همچنین زوج هایی که ارتباط خوبی با هم دارند و در مورد مسائل مختلف با هم به بحث و گفتگو می نشینند، شانس بیشتری در غلبه به این بیماری دارند.
افرادی هم که قبلاً تجربه آسیب های جنسی را در زندگی خود داشته اند، باید پیش از برقراری رابطه، در کلاس های گروهی و فردی مشاوره خانواده شرکت کنند تا بتوانند با کسانی که به دلخواه خود انتخاب می کنند، رابطه جنسی برقرار کرده و از این رابطه لذت ببرند.

درمان
به هر حال پزشکان شیوه های درمانی متفاوتی را برای از بین بردن این بیماری در نظر دارند که بسته به آزمایش های گوناگون و شدت بیماری انواع مختلف آنرا تجویز میکنند. در این میان بیمار وظیفه دارد که تاریخچه کلی بیماری خود را برای پزشک خود شرح داده و هم خانم و هم آقا مورد معاینه پزشک قرار بگیرند.

نوع درمان بر اساس دلیل ایجاد ضعف جنسی معین می گردد. دلایل ارگانیک که قابل معاینه می باشند، هم از طریق دارو و هم از طریق جراحی قابل درمان می باشند. از جمله دارو هایی که اثر بسزایی دارند می توان به ویاگرا اشاره کرد. این دارو جریان خون را در رگ ها افزایش می دهد و سبب می شود که خونی که در آلت جریان دارد نیز چرخه تند تری را پیدا کند. آقایونی که از داروی های قلب استفاده می کنند و یا مبتلا به بیماری هایی در زمینه تصلب شرائین هستند باید در مصرف این دارو احتیاط کرده و قبل از مصرف حتماً با پزشک خود مشورت کنند. کمبود تستسترون و استروژن نیز با قرص ها و کرم های موضعی قابل درمان می باشند.

تحریک ذهنی و سایر شیوه های تمرکز روانی نیز می توانند اثر بسزایی در پروسه تسریع درمان ضعف جنسی بر روی بیماران داشته باشند.
برخی از زوجین نیز باید با هم در کلاس های مشاوره شرکت کنند تا به مشکل اصلی خود پی ببرند. برای از میان برداشتن اضطراب، ترس، استرس و تمایل به بازداری احساسات نیز با چند جلسه مشاوره قابل حل خواهد بود. برخی از انواع ضعف های جنسی نیز با دارو و یا جراحی قابل حل نمی باشند. البته مصرف داروهای مختلف می توانند تا حدودی به افراد کمک کرده و ضعف آنها را بهبود بخشد. در برخی موارد نادر ضعف جسمانی سبب ایجاد ناباروری در مردان و نازایی در خانمها می شود.

ضعف جنسی که به دلیل ترس از ابتلا به بیماری های ناخواسته جنسی ایجاد میشود باید از مواد محافظ در رابطه جنسی استفاده شود. در این موارد استفاده از مشروبات الکلی به شدت منع می گردد.
اگر این مشکل جدی و دائمی باشد باید حتماً با یک متخصص مشورت کنید.
ضعف دائمی جنسی می تواند آستانه ای برای بروز بیماری های دیگر نظیر افسردگی باشد. همچنین مشکلاتی را میان زوجین بوجود آورده و سبب جدایی آنها هم میشود.



برچسب‌ها:
[ 11 / 2 / 1391برچسب:منبع: پارسی طب , ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

پرفروش ترین لپ تاپ های سونی را بشناسید

فروشندگان لپ تاپ از استقبال مشتریان از انواع لپ تاپ های سونی در سطح بازار دیجیتال تهران خبر دادند.

به نقل از فعالان بازار، با وجود بالا بودن قیمت انواع لپ تاپ های سونی ، بازار این برند نسبت به سایر برندهای موجود در بازار گرم سپری می شود.

سونی از جمله برندهای لپ تاپ در بازار است که نسبت به ایسر، اسوس، اچ پی و غیره با بهای بالاتری در بازار عرضه می شود، اما گران بودن برخی از مدل های این برند از محبوبیت ان در بازار دیجیتال نکاسته به طوری که برخی از مدل های این برند در لیست پرفروش ترین های بازار  قرار گرفته است.

مدل VPC EG25EG از لپ تاپ های پرمخاطب سونی با بدنه ضد خش است با حدود میانگین قیمت یک میلیون و 80 هزار تومانی مورد خرید علاقمندان این برند قرار می گیرد.

این لپ تاپ پرفروش  دارای ویژگی هایی همچون  تجهیز به پردازنده INTEL CORE I3-2.2GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت SATA است.

تجهیز به درایو نوری DVD-RW، صفحه نمایش 1/14 اینچی، کارت گرافیکی INTEL HD GRAPHICS 3000 با ظرفیت حافظه 512 مگابایت، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، بلوتوث، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم و... از سایر ویژگی های این لپ تاپ 3/2 کیلوگرمی است. لپ تاپ مذکور با قیمتی حدود یک میلیون و 100 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

VPC EH 28FG  سونی از دیگر لپ تاپ های ضدخش با قابلیت برند سونی در بازار داخلی  است که توانسته از تقاضای بالایی از مشتریان این کالای دیجیتالی برخوردار شود.

این لپ تاپ به پردازنده INTEL CORE I5- 2.4GHZ، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 500 گیگابایت SATA مجهز است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم بزرگ تر از مدل قبلی است. صفحه نمایش این لپ تاپ 5/15 اینچ از نوع LED BACKLIGHT است.

تجهیز به بلوتوث، کارت شبکه LAN، شبکه بی سیم WLAN، پورت HDMI، کارتخوان، وب کم وغیره از سایر ویژگی های این لپ تاپ ضد خش است.

کارت گرافیک این لپ تاپ هم NVIDIA GEFORCE 410M با ظرفیت حافظه 512 مگابایت است.

این لپ تاپ 7/2 کیلوگرمی با قیمت یک میلیون و 400 هزار تومانی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.



برچسب‌ها:
[ 11 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

نت‌بوکی برای همه سلایق! + عکس

شاید به بازار آمدن تبلت و عرضه متنوع این رده محصولات کاربران را با یک سوال مواجه کرده است که آیا دوره محصولات موسوم به نت بوک به پایان رسیده است؟ اما باید بگوییم خیر دوره نت‌بوک به پایان نرسیده است و با توجه به سیاست اینتل در زمینه ارائه نسل جدید پردازنده‌های Atom این محصولات همچنان بخشی از بازار بزرگ تجهیزات قابل حمل را در دست دارد.
 
به نقل از ایتنا ، با توجه به این موضوع شرکت ایسوس به تازگی نت‌بوک Eee PC 1025C خود را با استفاده از پردازنده‌های اتم جدید Cedar Trail به بازار ارائه داده است.

این نت‌بوک مجهز به پردازنده دو هسته‌ای N2600 با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز است که از کارایی بالاتر و توان مصرفی پایین‌تری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است.

این نت‌بوک از یک صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی با نور پس زمینه LED با دقت ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسل و یک گیگابایت حافظه DDR۳ بهره می‌برد که کاربر می‌تواند آن را تا دو گیگابایت افزایش دهد.
امکانات ارتباطی این دستگاه شامل یک پورت USB۳، دو پورت USB۲، رابط HDMI، رابط VGA، رابط بلوتوث نسخه سه و رابط بی‌سیم 802.11n (با قابلیت پشتیبانی از فناوری کاربردی DLNA) است.

این نت‌بوک بر‌اساس اطلاعات ارائه شده با سه مدل باتری به بازار ارائه می‌شود.
در مدل اول دستگاه تنها مجهز به پورت USB۲ و یک باتری سه سلولی با شدت جریان ۲۶۰۰ میلی‌امپر ساعت است و در مدل دیگر هم تنها به پورت USB۲ مجهز است هم باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه شده است که در این حالت عمر باتری دستگاه به ۱۲ ساعت می‌رسد.
اما مدل دیگر هم از این نوت بوک وجود دارد که مجهز به پورت USB۳ است که این مدل تنها با باتری شش سلولی ۵۲۰۰ میلی‌امپر ساعتی به بازار ارائه می‌شود.

این محصول در چهار رنگ تولید می‌شود و با باتری ۳ سلولی حدود ۱.۱ کیلوگرم و باتری ۶ سلولی ۱.۲۵ کیلوگرم وزن دارد.

Eee PC ۱۰۲۵C با ویندوز هفت سری Starter و Home Premium به بازار ارائه می‌شود.
این دستگاه از قابلیت USB Charge + پشتیبانی می‌کند که این موضوع امکان شارژ موبایل و دستگاه‌های قابل حمل را حتی در هنگام خاموش بودن نت‌بوک فراهم می‌کند.



برچسب‌ها:
[ 11 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

زنی که 8 هزار بار در یک سال مزاحم 125 شد!

اجتماعی  - رییس مرکز فرماندهی 125 با بیان اینکه روزانه پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می‌شود، گفت: میانگین سنی مزاحمان تلفنی سازمان آتش‌نشانی را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند که با تعطیلی مدارس در تابستان مزاحمت‌های تلفنی افزایش می‌یابد.

 پیمان نیکبخت در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه به طور متوسط روزانه پنج هزار تماس تلفنی در سامانه 125 ثبت می‌شود گفت:‌ این در حالی است که در میان این پنج‌هزار تماس تنها دو درصد از تماس‌ها عملیاتی می‌شود و 98 درصد از تماس‌های تلفنی غیرمرتبط با فعالیت‌های آتش‌نشانی است.

وی درباره تماس‌های تلفنی غیرمرتبط با فعالیت‌های آتش‌نشانی افزود: بسیاری از تماس‌ها در قالب مشاوره است و تماس گیرنده حادثه یا آتش‌سوزی را اعلام نمی‌کند و خواهان ارائه توضیحات هستند و این درحالی است که این سامانه تنها شماره فوریتی است و مشاوره‌ای ارائه نمی‌کند و گاها نیز دیده می‌شود، افراد به صورت سهوی با مرکز فوریت‌های 125 تماس می‌گیرند.

نیکبخت با بیان اینکه عمده تماس‌ها با سامانه 125 مزاحمتی است، گفت: میانگین سنی مزاحمان تلفنی سازمان آتش‌نشانی گروه سنی نوجوانان و جوانان هستند.

رییس ستاد فرماندهی 125 با بیان اینکه ترافیک تماس‌های تلفنی با سامانه 125 مقارن است با زمان تعطیلی مدارس، گفت: بیشتر تماس‌های مزاحمان تلفنی از ساعت 17 که عمدتا زمان تعطیلی مدارس است، تا ساعت 22 ثبت شده است.

وی با بیان اینکه تلفن‌های عمومی نصب‌شده در سطح پایتخت نیز یکی دیگر از ابزارهای افراد برای ایجاد مزاحمت برای سازمان آتش‌نشانی پایتخت است، گفت: تلفن‌های عمومی به گونه‌ای طراحی شده که بدون پرداخت پول یا واردکردن کارت، با فشار یک دکمه به این مرکز تماس گرفت که گاها دیده می‌شود، مزاحمان تلفنی، از تلفن‌های عمومی استفاده می‌کنند.

نیکبخت همچنین با انتقاد از عملکرد شرکت مخابراتی ایرانسل گفت: از زمانی که شرکت مخابراتی ایرانسل در سطح تهران به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز کرده است افراد به راحتی می‌توانند با تماس با این سامانه مزاحمت ایجاد کنند.

ایرانسل برای کنترل یا قطع ارتباط مزاحمان کمکی نمی‌کند

وی با بیان اینکه مزاحمان اکثرا از تلفن‌های همگانی و خطوط ایرانسل تماس می‌گیرند، گفت: تماس‌های تلفنی مزاحمان از خطوط ایرانسل بسیار زیاد است و شرکت ایرانسل نیز برای کنترل یا قطع ارتباط مزاحمان کمکی به این سازمان نمی‌کند.

نیکبخت با اشاره به نشست اخیر مسئولان آتش‌نشانی با مسئولان همراه اول گفت: در این جلسه مقرر شد که مسئولان مخابرات استان تهران (همراه اول) با مزاحمان سامانه 125 برخورد کنند. اما شرکت مخابراتی ایرانسل بر این باور است که در عالم تجارت مشتریان خود را از دست خواهد داد و برهمین اساس کمکی به سازمان آتش‌نشانی نمی‌کند.

8 هزار بار تماس زنی با آتش‌نشانی

رییس مرکز فرماندهی 125 در توضیح خاص‌ترین مزاحمان تلفنی مرکز 125 به تماس‌های مکرر زنی اشاره کرد و گفت: این زن در سال گذشته هشت هزار بار با مرکز 125 تماس گرفته و اقدام به فحاشی و آزار و اذیت اپراتورهای این مرکز می‌کرد.

وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد این زن در یک روز کاری بیش از 900 بار با این مرکز تماس گرفته است گفت: سرانجام مسئولان این مرکز تصمیم گرفتند تا برای برطرف کردن این مشکل با این زن صحبت کرده و توانستند با صحبت کردن با این زن که قصد داشت مسائل روانی خود را حل کند مشکلات را رفع کنند.

مزاحم دروغگو اسیر کوهستان شد

نیکبخت همچنین به تماس 900 باره جوانی اشاره کرد و گفت: سال پیش جوانی با استفاده از شماره‌های شرکت مخابراتی ایرانسل حدود 900 بار با مرکز فرماندهی آتش‌نشانی تماس گرفت و هر بار نیز با اعلام گزارش کذب ماموران را به محل‌های اعلام شده اعزام می‌کرد که سرانجام در یکی از روزهای زمستان بار دیگر این جوان با سامانه 125 تماس گرفته و اعلام می‌کند که در کوهستان گرفتار شده است.

وی افزود: با وجود آن که اپراتورهای سامانه 125 شماره این فرد را شناسایی کرده بودند اما با این حال نیروهای عملیاتی به محل اعلامی اعزام و نهایتا این جوان پس از 900 بار مزاحمت گزارشی صحیح اعلام کرد و توسط گروه نجات از کوهستان نجات یافت.

به گفته نیکبخت این جوان پس از نجات از کوهستان به مرکز فوریت‌های آتش‌نشانی آمد و از اپراتورهای این مرکز عذرخواهی کرده است.

وی با بیان اینکه میانگین سنی مزاحمان تلفنی این مرکز را بیشتر نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، گفت: درصد کمی از مزاحمان سامانه 125 به صورت تعمدی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده و مردم از روی شادی اقدام به این کار می‌کنند.

رییس مرکز فرماندهی 125 با بیان اینکه باید افکار مردم در این زمینه را تغییر داد به بحث فرهنگ سازی و ارتقای سطح فرهنگ مردم اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح فرهنگ دانش‌آموزان می‌تواند نقش موثری در کاهش تماس‌های تلفنی غیرمرتبط با سامانه 125 داشته باشد.

مقوله ایمنی در مدارس مغفول مانده است

وی با بیان اینکه گاها دیده شده است در پی وصول گزارشی کذب نیروهای عملیاتی که شامل 15 آتش‌نشان می‌شوند از آشیانه خارج شده‌اند گفت: ممکن است در زمانی که آتش‌نشانان برای پوشش حادثه‌ای کذب از ایستگاه خارج می‌شوند اتفاقی در محدوده حوزه استحفاظی آتش‌نشانان آن ایستگاه رخ دهد و از آنجایی که آتش‌نشانان آن ایستگاه در پی گزارش کذب از ایستگاه خارج شده‌اند سازمان آتش‌نشانی مجبور شود برای پوشش حادثه رخ داده از آتش‌نشانان ایستگاه‌های دیگر استفاده کند که این زمان حضور امدادگران در صحنه حادثه را افزایش می‌دهد.

نیکبخت با بیان اینکه با تعطیلی مدارس در تابستان شمار مزاحمان تلفنی سامانه 125 نیز افزایش می‌یابد گفت: والدین،‌ مربیان مدارس و مسئولان آموزش و پرورش نقش بسزایی در آموزش کودکان ایفا می‌کنند و باید پذیرفت که توجه به مقوله ایمنی در مدارس مغفول مانده است.



برچسب‌ها:
[ 11 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل – ترفند موبایل

همه چیز بسیار طبیعی رخ می‏دهد؛ گوشی تلفن‏ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‏کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‏کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‏شوند. تصمیم می‏گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‏شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‏ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

بازگردانی سرعت بالای گوشی موبایل – ترفند موبایل

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 3 / 1 / 1391برچسب:فارسی موبایل, ] [ 4 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اس ام اس عید نوروز

نمیدونم هفت سین عید و اماده کردی یا نه.

اما من هفت سینو تو سفره ی دلت میندازم

1.سایه ی خدا

2.سلامتی

3.سرسبزی

4.سخاوت

5.سرشت نیکو

6.سالی سرشاراز نعمت

وسین هفتم سیب خنده برروی لبانت

(مینا)

 

 



برچسب‌ها:
[ 3 / 1 / 1391برچسب:(مینا), ] [ 4 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

کتاب قدیمی الکترونیکی آموزش آشپزی

در این کتاب طرز تهیه غذاهای زیر را فرا خواهید گرفت:

سوپ تره فرنگی، سوپ عدس، سوپ قارچ ، سوپ سفید، سوپ بادمجان با گوشت، آش آلو، آش رشته، آش گندم، آش جو، آش حلیم، سالاد زیتون با گوجه فرنگی، سالاد سیب زمینی رنگارنگ، سالاد کرفس و گردو، سالاد ماکارونی، استیک با سس قارچ، ساندویچ چیکن سالاد، همبرگر، ساندویچ مغز، خورشت بامیه، خوشت بادمجان، خورشت باقالاقاتق، خورشت فسنجان، خورشت قرمه سبزی، چلو ماهی سفید، مرصع پلو، سبزی پلو، کوکو سبزی، کباب برگ، لازانیای بادمجان، میرزا قاسمی، آبگوشت، کیک ساده، تارت گردویی، شیرینیبادامی، نان نوخودچی، برشتوک، فرنی، حلوا، شله زرد، بستنی ساده.

کتاب آموزش آشپزی


 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 21 / 9 / 1390برچسب:3sotdownload, ] [ 3 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

تقویم فارسی خورشیدی مخصوص ویندوز Jalali Calender 1.4.4

 

در صفحه Desktop کامپیوتر اکثر کاربران ایرانی جای یک تقویم شمسی واقعاً خالی می باشد. امروز برای کاربران عزیز سایت پی سی دی جدیدترین تقویم شمسی را جهت دانلود آماده کرده ایم. JalaliCalendar برنامه ای است رایگان برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک سررسید همیشه در دسترس در دسکتاپ خود دارند. این برنامه به شما کمک می کند تا رویدادها، مناسبات و تعطیلات رسمی ایران را ببینید و مدیریت کنید، یادداشتهای روزانه خود را ذخیره نمایید، وظایف و کارهای خود را زمان بندی کنید و در ساعت مقرر هشدار انجام کار را دریافت نمایید، و با انتخاب شهر مورد نظر خود از قابلیت نمایش اوقات شرعی در دسکتاپ و پخش اذان استفاده نمایید.

Jalali Calender 1.4.4

مشخصات برنامه:
-نمایش تقویم خورشیدی بصورت روزانه و ماهانه
-نمایش تاریخ هجری قمری و میلادی در کنار هر روز و یا بصورت بازشونده (Tooltip text)
-امکان مرور و ورق زدن ماهها و سالهای قبل و بعد
-نمایش رویدادها و مناسبات مذهبی و تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران
-امکان مشاهده رویدادهای ماهها و سالهای قبل و بعد از تاریخ جاری
-نمایش تعطیلات رسمی کشور بر اساس مناسبات و رویدادها
-امکان مشاهده تعطیلات رسمی ماهها و سالهای قبل و بعد از تاریخ جاری
-نمایش اوقات شرعی برای شهرهای مختلف
-امکان اضافه کردن یادداشت و کار روزانه برای تمام روزها
-امکان پشتیبان گیری از یادداشتها و بارگذاری پشتیبانهای ذخیره شده
-نمایش ساعت عقربه ای شناور
-نمایش تاریخ و اوقات شرعی در System Tray بصورت BaloonTip
-استفاده از عکس برای پس زمینه ساعت شناور و تقویم
-امکان تنظیم نمایش و یا عدم نمایش تقویم هنگام شروع به کار برنامه
-قرار گرفتن در System Tray ویندوز

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 21 / 9 / 1390برچسب:3sotdownload, ] [ 3 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 22 23 24 25 26 ... 52 صفحه بعد