راه های دوست پسر آزاري........

 

 

 

 

1 - اگه بهتون زنگ زد (در این مسئله فرض بر سعید نام بودن دوست پسرتونه...!!!) بگین سلام حمید جون.بعد یه دفعه انگار که تازه متوجه شدین بگین اوا خاک به سرم علی تویی؟؟؟؟می تونین این سیر رو تا هفده باز تکرار کنین ولی بار هجدهم دیگه خطر مرگ داره.من مسئولیتی در قبال این حادثه ندارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

2 - بهش زنگ بزنین و بگین کسی خونه نیست و دعوتش کنین خونتون ، بعد با دختر همسایه برید سینما و فیلم رئیس یا روزسوم و... رو ببینید.

 

 

 

 

 

 

 

 

3 - تا یه شوخی کوچیک با شما کرد سریعا جبهه بگیرین و باهاش دعوا کنین. با کلماتی از قبیل:مگه تو خودت خواهر و مادر نداری؟...یا یه همچین چیزایی .ولی دو تا سه دقیقه بعد خودتون یه جک فجیع یا افتضاح تعریف کنید و بعدش بشینید و قیافه بنده خدا رو تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 - آرایش شدید بکنید و از این شلوارای خیلی برمودا و آستین های مانتوتونو خیلی بزنید بالا و برید جلوی بنده خدا رژه برید و وقتی به شما نزدیک شد و به دو سه متری شما رسید ، سرش داد بزنید و بعدش بشینید و زجر کشیدنش رو تماشا کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

5 - عکسهای دو نفره ای رو که با پسر نوه عمه ی خاله ی پدربزرگ پسر دختر خالتون و یا امثالهم گرفتید بهش نشون بدید ولی بهش اجازه ندید حتی یه دونه عکس باهاتون بگیره.

 

 

 

 

 

 

 

 

6 - موقع تولدش جلوی دوستاش فقط بهش یه شاخه گل هدیه بدید و حالشو حسابی بگیرید و (احتمالا بسته به قدرت و توانایی قلبی و شرایط جوی) بشینید و سکته شو تماشا کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

7 - همین که تو ماشین بغل دستش نشستین شروع کنین به عطسه کردن و از بوی ادکلن چند صد هزار تومنیش که با زجرکش کردن پدر و مادرش خریده ایراد بگیرید و بهش بگید که به این بو حساسید.

 

 

 

 

8 - وقتی داره باهاتون حرف می زنه همین که به جای حساس حرفاش رسید بی مقدمه موبایلشو بردارید و به یکی از دوستاتون زنگ بزنید و چهار ساعت و چهل و هشت دقیقه با دوستتون حرف بزنید و اون بدبختو تو کف بزارین.



برچسب‌ها:
[ 25 / 11 / 1389برچسب:وبلاگ ضد پسر, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

مطالب ضد پسر

 یه پسر خوب هیچ وقت وقتی 18 سالش شد واسه گواهینامه وماشین از خونه قهر نمی کنه یه پسر خوب از پنجم ابتدایی سه تیغه نمی کنه یه پسر خوب تا نصف شب دختر مردم را زابراه نمی کنه یه پسر خوب از 12سالگی جلوی مدرسه دخترانه مثل میله وای نمی ایستد یه پسر خوب هیچ وقت داد وهوار نمی کشه وادای مردها را در نمی اره یه پسر خوب همزمان با 700تا دختر دوست نمی شه وبه همشون قول ازدواج نمی ده یه پسر خوب خانم ها وسط خیابان بلند نمی کنه ببره... یه پسر خوب به هر دختر خوبی که رسید پیشنهاد....نمی ده یه پسر خوب واسه دختر ها 12345 تا ای دی مختلف واز نمی کنه چون خانم ها می دانند بد مارمولکی هستید یه پسر خوب هیچ وقت وقتی ماشینش تو ترافیک گیر می کنه دستشو تا بناگوش تودماغش فرونمی بره یه پسر خوب هر جا می ره از کوچک یا بزرگ بودن...صحبت نمی کنه یه پسر خوب روزی 12تا زنو بلند نمی کنه یه پسر خوب با مامانش سر دوست دخترش دعوا نمی کنه یه پسر خوب وقتی چند تا خانم متشخص دارند حرف می زنند نمی اید میان کلام ونمی گوید:منم گلابی ام یه پسر خوب وقتی صدای دوست دخترش را شنید دلش غش نمی رود یه پسر خوب وقتی یک دختر خوب بهش تل نمی ده التماس نمی کنه یه پسر خوب وقتی یک دختر از اونجا رد می شه چشم هاشو4تا نمی کنه یه پسرخوب هیچ وقت از 12 سالگی سیگار نمی کشه یه پسر خوب هیچ وقت خواهرش را(که الهی سکته کند بمیرد)را به دوست دخترش ترجیح نمی دهد یه پسر خوب هیچ وقت قراره بیخود نمی ذاره وقتی گرفته خوابیده یه پسر خوب به زور از یک دختر خوب ای دی نمی گیره یه پسر خوب به وبلاگی که بهش مربوط نیست مراجعه نمی کند یه پسر خوب وقتی به وبلاگی که بهش مربوط نیست رفت نظر نمی ده یه پسر خوب وقتی یک وبلاگ ضدپسر دید برای نویسنده اش حرف در نمی اورد که توی عشق شکست خورده یه پسر خوب هیچ وقت........اصلا مگه پسر خوب هم وجود داره



برچسب‌ها:
[ 25 / 11 / 1389برچسب:dokhtarbala,iranblog,com, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

10 حقیقت شگفت‌انگیز علم فیزیک (مخ نداری نخون !)

10 حقیقت شگفت انگیز علم فیزیک با کمک تعدادی از کاربران توئیتر انتخاب شده و با همکاری یک کیهان شناس تشریح شده است. خورشید می توانست از موز ساخته شده باشد، تقریبا همه جهان گم شده است و سیاهچاله ها سیاه نیستند سه نمونه از این حقایق شگفت انگیز هستند.

فیزیک بدون شک علمی شگفت انگیز است، ذراتی که وجود ندارند در احتمالات به حساب می آیند، و زمان متناسب با سرعت حرکت شیئی تغییر می کند. نشریه تلگراف 10 پدیده عجیب از این عجایب در علم فیزیک را با کمک تعدادی از کاربران توئیتر و کیهان شناسی به نام مارکوس چاون ارائه کرده است که در ادامه ارائه خواهد شد.

میتوانید مطلب را به طور کامل در ادامه مطلب دنبال کنید



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 25 / 11 / 1389برچسب:منبع-وبلاگ best-7, ] [ 8 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

شانه كردن شديد مو موجب موخوره مي‌شود.

شانه كردن شديد مو
موجب موخوره مي‌شود رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني(ره) گفت: شانه كردن شديد مو به نوك مو ضربه وارد مي‌كند و موجب بروز موخوره مي‌شود.

پروين منصوري در گفت‌وگو با فارس افزود: مو به عنوان يكي از اعضاي بدن محسوب مي‌شود كه براي سلامت آن بايد تلاش كرد.

وي گفت: بايد موها را ملايم و آرام شانه كرد و از شامپوهاي ملايم براي شستن موها استفاده كرد. اگر پوست سر دچار خارش، شوره يا ريزش شد بايد به پزشك مراجعه كرد تا علت آن برطرف شود.

رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني (ره) افزود: كساني كه داراي موهاي خشك هستند، بايد از نرم‌كننده‌هايي كه جدا از شامپو است استفاده كنند يك تا 2 دقيقه بر روي موها بماند و سپس شسته شود.

وي گفت: موخوره يك حالت مكانيكي است كه از ضربه زدن به موهاي خشك ايجاد مي‌شود. براي پيشگيري از موخوره بايد از برس‌هاي تيز استفاده نشود، شانه كردن شديد مو نيز به نوك مو ضربه وارد مي‌كند و موجب بروز موخوره مي‌شود.

رئيس بخش پوست بيمارستان امام خميني (ره) افزود: تغذيه مناسب براي سلامت مو بسيار اهميت دارد. تغذيه سرشار از آهن و روي به رشد بهتر موها كمك مي‌كند. در افرادي كه داراي استرس مزمن هستند، استرس موجب سفيد شدن مو مي‌شود به دليل آنكه رنگدانه‌هاي مو از بين مي‌رود. استرس همچنين موجب به هم زدن متابوليسم سيستم بدن مي‌شود و روند پيري سلول‌ها را تسريع مي‌كند.



برچسب‌ها:
[ 23 / 11 / 1389برچسب:محشر, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

فهرست ۱۰ آهنگي كه مردان را به گريه مي‌اندازند منتشر شد.

فهرست ۱۰ آهنگي كه
مردان را به گريه مي‌اندازند منتشر شد بر اساس تحقيقي كه موسسه "پي آر اس براي موسيقي" انجام داده است، آهنگ همه رنج مي‌كشند، كاري از R.E.M در صدر فهرست آهنگ‌هايي كه به احتمال زياد، مردان را به گريه مي‌اندازند قرار گرفت.

آهنگ همه رنج مي كشند در سال 1992 منتشر شد.

امسال، تعدادي از خوانندگان پاپ، براي كمك به بازماندگان زلزله هاييتي، اين آهنگ را دوباره اجرا كردند، كه باعث شد پرفروش ترين آهنگ خيريه در قرن بيست و يكم شود.
اشك‌ها در بهشت اثر اريك كلپتون در رتبه دوم فهرست گريه‌دارترين آهنگ‌ها براي مردان قرار دارد. اريك كلپتون اين آهنگ را پس از مرگ پسر چهارساله اش در سال 1991 نوشت.

هله لويا اثر لئونارد كوئن، هيچكس با تو مقايسه نمي شود با صداي شيناد اوكانر و خيابان هاي فيلادلفيا اثر بروس اسپرينگستين نيز در اين فهرست ده گانه قرار دارند.

اين تحقيق كه بر اساس نظرسنجي از 1700 نفر صورت گرفته، توسط موسسه "پي آر اس براي موسيقي" انجام شده است. كار اين موسسه، دريافت و پرداخت حقوق قانوني براي ترانه سرايان و آهنگسازان است.

اليس ريچ، رييس موسسه "پي آر اس براي موسيقي" گفت: "آدم ها مي توانند با يك آهنگ گريه‌دار خوش‌ساخت احساس همدردي كنند و با آن ارتباط برقرار كنند. يك پيوند شاعرانه، از نظر احساسي، مي تواند به اعماق دل نفوذ كند و حتي قوي ترين مردها را هم تكان بدهد."

با يا بي تو اثر گروه U2، شمع در باد ساخته التون جان، مواد اثر نمي كند اثر ورو، و فرشته ها با صداي رابي ويليامز از ديگر آهنگ هاي اين فهرست است.

در اين فهرست، نام نواي گسسته اثر تاد دانكن، بازيگر و خواننده اپرا، هم ديده مي شود.
ده آهنگ گريه دار براي مردان

1- همه رنج مي‌كشند Everybody Hurts -

2- اشك‌ها در بهشت- Tears in Heaven

3- هله لويا - Hallelujah

4- چيزي با تو مقايسه نمي شود -Nothing Compares 2 U

5- با يا بي تو- With Or Without You

6- مواد اثر نمي كند- The Drugs Don’t Work

7- شمع در باد - Candle In the Wind

8- خيابان هاي فيلادلفيا -Streets of Philadelphia

9- نواي گسسته -Unchained Melody

10- فرشته‌ها-Angels



برچسب‌ها:
[ 23 / 11 / 1389برچسب:محشر, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دليل علمي حرام بودن ازدواج با خواهر زن يا بهتر بگويم ازدواج هم زمان با دو خواهر چيست؟

حکم ازدواج هم زمان با دو خواهر


دليل علمي حرام بودن ازدواج با خواهر زن يا بهتر بگويم ازدواج هم زمان با دو خواهر چيست؟


درشرع مقدس اسلام ازدواج، هم زمان با دو خواهر جايز نيست. لازم به ذکر است اگر ازدواج با دو خواهر يا بيشتر به صورت جمع؛ يعني دريک زمان نباشد، اشكال ندارد. به بياني ديگر هرگاه مردي زني را براي خود عقد كند، تا وقتي كه زن در عقد اوست، نمي‏تواند با خواهر وي ازدواج كند، خواه عقد دائم باشد يا موقت. حتي بعد از طلاق تا وقتي كه در عدّه است (در صورتي كه عدّه رجعي باشد) نمي‏تواند خواهر او را بگيرد، اما هنگامي که همسرش را طلاق داد، يا از دنيا رفت و عدّه او تمام شد، مي‏تواند با خواهر وي ازدواج كند[1].


شايد حکمت و فلسفه ي اين كه اسلام از ازدواج هم زمان با خواهران جلوگيري كرده، اين باشد كه اوّلاً: حرمت و شخصيت زن را حفظ كند، چنان كه در ازدواج با دختر برادر زن و دختر خواهر زن رضايت و اجازه زن را شرط دانسته است.


ثانياً: دو خواهر به حكم نسبت و پيوند نسبي و عاطفي، نسبت به يكديگر علاقه ي شديد دارند ولي هنگامي كه رقيب هم شوند، نمي‏توانند علاقه ي گذشته را حفظ كنند، به اين ترتيب تضاد عاطفي در آن‏ها پيدا مي‏شود كه براي زندگي زيان بار است و اساس خانواده را از هم مي پاشد؛ زيرا هميشه انگيزه ي محبت و رقابت در وجود آن‏ها در كشمكش است.[2]


ثالثاً: ازدواج با شوهر خواهر با طبع زنان كه شوهر خواهر را از خود مي‏دانند و با آنان احساس خويشاوندي مي‏كنند، سازگار نيست.


در پايان تذکر اين نکته ضروري است که اگر چه در جاي خود ثابت شده است که احکام الاهي بر اساس مصالح و مفاسد وضع شده اند، ولي کشف مصالح و مفاسد در جزئيات و مصاديق، بسيار مشکل است.


زيرا اولاً: نيازمند داشتن امکانات وسيع، در ابعاد مختلف علمي است.


ثانياً: بشر هر قدر از نظر علم و صنعت پيشرفت کند، باز معلومات او در برابر مجهولاتش، قطره اي است در برابر دريا "جز اندکي از دانش به شما داده نشده است" .


و شايد علت بيان نکردن فلسفه ي تمام احکام، از سوي اولياي دين، اين بوده که بيان تمام اسرار احکام براي انسان هايي که بسياري از حقايق علمي هنوز برايشان کشف نشده، مانند گفتن معما ست که چه بسا موجب تنفر شنوندگان مي گردد. امام علي (ع) مي فرمايند: "مردم، دشمن آن چيزي هستند که نمي دانند[3]" لذا اولياي الاهي در حد فهم انسان ها به بعضي از علت ها و فلسفه ي احکام اشاره نموده اند.


وانگهي هدف از دين و شريعت، آراستگي انسان ها به خوبي هاي علمي و عملي، و اجتناب از زشتي هاي فکري و عملي است، و اين هدف با عمل به شريعت به دست مي آيد، و لو اين که افراد فلسفه و علت احکام را ندانند، نظير اين که مريض با انجام دادن دستورات پزشک، بهبودي را به دست مي آورد ولو فايده و فلسفه ي، دارو و دستورات پزشکي را نداند.


مضافاً اين که مؤمنان چون اطمينان و يقين دارند به اين که دستورات ديني، از کساني صادر مي شود که علم و آگاهي آنان خطاناپذير است، پس يقين به اثربخشي و مفيد بودن اين دستورات دارند.



برچسب‌ها:
[ 23 / 11 / 1389برچسب:محشر, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

۱۰ سوالی که خدا از تو سوال نمی‌پرسد.

۱۰ سوالی که خدا از
تو سوال نمی‌پرسد 1- خداوند از تو نخواهد پرسید پوست تو به چه رنگ بود
بلکه از تو خواهد پرسید که چگونه انسانی بودی؟

2- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه لباس‌هایی در کمد داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر لباس پوشاندی؟

3- خداوند از تو نخواهد پرسید زیربنای خانه ات چندمتر بود
بلکه از تو خواهد پرسید به چند نفر در خانه ات خوش آمد گفتی؟

4- خداوند از تو نخواهد پرسید در چه منطقه ای زندگی می‌کردی
بلکه از تو خواهد پرسید چگونه با همسایگانت رفتار کردی؟

5- خداوند از تو نخواهد پرسید چه تعداد دوست داشتی
بلکه از تو خواهد پرسید برای چندنفر دوست و رفیق بودی؟

6- خداوند از تو نخواهد پرسید میزان درآمد تو چقدر بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا فقیری را دستگیری نمودی؟

7- خداوند از تو نخواهد پرسید عنوان و مقام شغلی تو چه بود
بلکه از تو خواهد پرسید آیا سزاوار آن بودی وآن را به بهترین نحو انجام دادی؟

8- خداوند از تو نخواهد پرسید که چه اتومبیلی سوار می‌شدی
بلکه از تو خواهد پرسید که چندنفر را که وسیله نقلیه نداشتند به مقصد رساندی؟


9- خداوند از تو نخواهد پرسید چرا این قدر طول کشید تا به جست و جوی رستگاری بپردازی
بلکه با مهربانی تو را به جای دروازه های جهنم، به عمارت بهشتی خود خواهد برد.

10- خداوند از تو نخواهد پرسید که چرا این مطلب را برای دوستانت نخواندی
بلکه خواهد پرسید آیا از خواندن آن برای دیگران در وجدان خود احساس شرمندگی می‌کردی؟



برچسب‌ها:
[ 23 / 11 / 1389برچسب:محشر, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

طنز - قربان يارانه ها برم

ارسال کننده: محمد رسول باوندپور  |  تاریخ ارسال: 1389 / 10 / 21


حجم کتاب: 104 KB

داستاني طنز و خيالي از صبح تا ظهر يك نفر كه از اجرايي شدن طرح هدف مند سازي يارانه ها خبر ندارد و مي خواهد كه مثل هميشه به اداره برود . اين كتاب با پرنيان تهيه شده است .



برچسب‌ها:
[ 20 / 11 / 1389برچسب:همکتاب, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

رایانه و اینترنت - آموزش جامع رایانه و اینترنت

ارسال کننده: جواد دیده جهان  |  تاریخ ارسال: 1389 / 10 / 24


حجم کتاب: 3 MB

بررسی کامپیوتر و تاریخچه پیدایش آن ؛ آموزش ویندوز 98 ؛ آموزش ویندوز xp ترفندهای رجیستری و ویندوز ؛ آموزش اینترنت ؛ زنگ تفریح !!! به اضافه کتاب 250 صفحه ای آموزش ویندوز سون با فرمت pdf



برچسب‌ها:
[ 20 / 11 / 1389برچسب:همکتاب, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

کتاب موبایل-رایانه و اینترنت - نسخه 2 آموزش نصب ویندوز

ارسال کننده: محمدرضا افتخاری  |  تاریخ ارسال: 1389 / 10 / 26
نویسنده: محمدرضا افتخاری

حجم کتاب: 400 KB

در ادامه نسخه نخست آموزش نصب ویندوز که شامل آموزش اکس پی بود در نسخه 2 آموزش نصب ویندوز ویستا نیز به آن اضافه گردید.این کتاب با کتابچه 3 ساخته شده(منتظر نسخه 3 باشید)



برچسب‌ها:
[ 20 / 11 / 1389برچسب:همکتاب, ] [ 7 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 27 28 29 30 31 ... 52 صفحه بعد