80درصد دختران دوست پسر دارند!

 80درصد دختران دوست پسر دارند! دكتر محمودگلزاري روانشناس رسمي كشور گفت:تحقيقات نشان مي دهد80 درصد دختران دبيرستاني در ايران با يك پسر دوست هستند و حتي ممكن است ارتباط جنسي هم داشته باشند كه خانواده‌ها و مسئولين مدارس از اين موضوع بي‌اطلاع هستند.

اين درحالي است كه نوجوانان آگاهي كافي نسبت به اين مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمي‌شود كه اين امر مطمئناً پيامدهاي ناگواري را براي آنها به همراه خواهد داشت. به گزارش خبرآنلاين عضو هيئت علمي دانشگاه علامه طباطايي با بيان اين مطلب در جلسه سخنراني درخصوص چالش‌هاي زندگي دختران و پسران دانشجو ، سازنده‌ترين و بهترين راه براي پيش برد ارتباط و علاقمندي با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شيفتگي پسران براي ازدواج معمولاً در سن 19 تا 20 سالگي اتفاق مي‌افتد.

دكتر "محمود گلزاري" در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط ميان دختران و پسران اشاره كرد و گفت: مرحله اول در سنين زير دبستان صورت مي‌گيرد كه گرايش به دوستي با جنس مخالف در اين سن زياد بوده و تفاوت جنسي در ميان آنها وجود ندارد. وي همچنين مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن 6 تا 12 سالگي عنوان كرد و گفت: در اين سنين هويت جنسي افراد شكل مي‌گيرد. وي افزود، با توجه به تحقيقاتي كه در اين خصوص در كشور امريكا صورت گرفته است 95 درصد دختران و پسران دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت ديگر اين دو جنس در سن دبستان از هم فاصله مي‌گيرند. وي همچنين مرحله سوم ارتباط ميان دختران و پسران را در سنين نوجواني عنوان كرد و افزود، دختران در سن 12 سالگي و پسران در سن 13 تا 14 سالگي گرايش شان براي ارتباط با جنس مخالف بيشتر مي‌شود.

وي همچنين در ادامه سخنان خود به تشريح الگوي فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربي ملاقات‌هاي عاشقانه امري خوب و پسنديده محسوب مي‌شود و باعث ايجاد اعتماد بنفس در افراد مي‌گردد اما اين امر پيامدها و مشكلاتي را به همراه دارد كه يكي از آنها مراقبت و جلوگيري از سكس در سنين قبل از 17 سالگي است و از 17 سالگي به بعد نيز خطرات ناشي از بيماري‌هاي آميزشي مانند ايدز، بارداري و... در اين جوامع وجود دارد.
وي همچنين به نتايج بدست آمده در كشورهاي غربي در خصوص ارتباط‌هاي جنسي در سنين نوجواني پرداخت و گفت: در غرب ساليانه بيش از يك ميليون نوجوان 13 تا 17 ساله دختر باردار مي‌شوند و سالي 500 هزار نوزاد از اين طريق متولد مي‌شود و نيز سه ميليون نفر به بيماري‌هاي آميزشي مبتلا مي‌شوند. همه اين موارد در حالي صورت مي‌گيرد كه در مدارس به دانش آموزان روش‌هاي جلوگيري از بارداري آموزش داده مي‌شود.
دكتر گلزاري در ادامه سخنان خود افزود، در ايران 80 درصد دختران دبيرستاني با يك پسر دوست هستند و حتي ممكن است ارتباط جنسي هم داشته باشند كه خانواده‌ها و مسئولين مدارس از اين موضوع بي‌اطلاع هستند و اين درحالي است كه نوجوانان آگاهي كافي نسبت به اين مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمي‌شود كه اين امر مطمئناً پيامدهاي ناگواري را براي آنها به همراه خواهد داشت.

وي همچنين به نتايج به دست آمده در تحقيقات و پژوهش‌هايي كه در اين زمينه در ايران صورت گرفته است اشاره كرد و گفت: در حدود 20 سالي كه من در اين زمينه تحقيق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هايي كه از سوي 85 درصد از دختران در خصوص ارتباط‌هاي عاشقانه دريافت كرده‌ام مربوط به سن 12 تا 25 سالگي بوده و 15 درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بين 14 تا 17 ساله است. در اين ميان دختران بيش از پسران آسيب پذير بوده و با پيامدهاي بيشتري در اين خصوص مواجه خواهند شد.

دكتر گلزاري همچنين بر لزوم آموزش و افزايش آگاهي در بين دانش آموزان تاكيد كرد و گفت: ما بايد گرايش ارتباط ميان دختران و پسران را امري طبيعي قلمداد كنيم و با مطالعه و تحقيق در اين خصوص راهكارهاي مناسبي را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارايه نماييم.



برچسب‌ها:
[ 27 / 8 / 1389برچسب:محشر, ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

سوال ساده اما بی پاسخ !!

سوال

از مردم دنيا سوالي پرسيده شد و نتيجه آن جالب بود

سؤال  از اين قرار بود:

"نظر خودتان را راجع به كمبود غذا در ساير كشورها صادقانه بيان كنيد؟"



و جالب اینکه كسي جوابي نداد

چون

در آفريقا كسي نمي دانست 'غذا' يعني  چه؟

در آسيا كسي نمي دانست 'نظر' يعني چه؟

در اروپاي شرقي كسي نمي دانست 'صادقانه' يعني چه؟

در اروپاي غربي كسي نمي دانست 'كمبود' يعني چه؟

و در آمريكا كسي نمي دانست 'ساير كشورها' يعني چه؟



برچسب‌ها:
[ 5 / 8 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 4 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دزدان با مرام !!

دزد

بعضی اوقات در عالم دزدی هم مواردی پیدا می شود که از آن با عنوان سارق با اخلاق یاد می کنند. مثلا در مواردی می بینیم که سارق بعد از دزدیدن کیف پول، اسناد و مدارک داخل کیف را به صاحبش پس داده و فقط پول ها را برداشته تا با این کار نشان دهد که دزد با مرامی بوده است

 

! حالا در سرقت های دنیای دیجیتال هم شاهد مورد مشابهی هستیم. ‏

یک استاد دانشگاه سوئدی که لپ تاپ اش به سرقت رفته بود، یک هفته بعد، از طریق پست حافظه فلشی دریافت می کند که از طرف سارق برایش ارسال شده بود.

فلش مموری حاوی یک کپی از اطلاعات روی لپ تاپ اش بوده است. بله جناب دزد از تمام اطلاعات هارد دیسک لپ تاپ پشتیبان گرفته و برای پروفسور ارسال کرده بود تا نگران اطلاعات از دست رفته نباشد. ‏

هر چند دزدی از اساس کار اشتباهی است اما من ترجیح می دهم اگر با دزدی مواجه شدم حداقل یک دزد فهمیده و بامرام مانند این فرد باشد. ‏



برچسب‌ها:
[ 5 / 8 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 4 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

کره جنوبی با اینترنت چه میکنند ؟

در حالی‌که کره جنوبی با متوسط پهنای باند 12 مگابیت بر ثانیه سریع‌ترین اینترنت جهان را ارایه می‌دهد، دولت این کشور قصد دارد تا 2 سال آینده اینترنت 1000 مگابیتی را در اختیار شهروندان خود قرار دهد.

اینترنت

 

 

سرعت اینترنت با شتاب در کشورهای دنیا در حال افزایش است، در حالی که بسیاری از کشورها روی سرعت‌های چند ده مگابیت بر ثانیه متمرکز شده‌اند، کره‌جنوبی تصمیم دارد تا دو سال آینده، اینترنت یک گیگابیتی را به کاربران خود ارائه کند.

به گزارش بی‌بی‌سی، هرچند کره‌جنوبی پیشتازترین کشور جهان در فناوری اینترنت به شمار می‌رود، اما به این حد هم قناعت نکرده و تصمیم دارد سرعت اینترنت خود را افزایش دهد. جالب اینجاست که مقامات کره‌جنوبی به سرعت‌های 100، 200 و حتی 500 مگابیت بر ثانیه هم راضی نیستند و قرار است این کشور تا سال 2012 به اینترنت 1024 مگابیت بر ثانیه‌ای یا به اصطلاح 1 گیگابیتی تجهیز شود. دولت این کشور نزدیک به 34هزار میلیارد وون معادل با 19 میلیارد دلار برای تکمیل این طرح هزینه خواهد کرد که تقریبا معادل بودجه سالانه آموزش در این کشور است. به این ترتیب سرعت ارتباط اینترنتی خانه‌های کره‌جنوبی 500 برابر سرعت فعلی در کشور انگلستان خواهد شد.

کره‌جنوبی هم‌اکنون صاحب سریع‌ترین اینترنت جهان است. متوسط سرعت اینترنت در این کشور بر اساس گزارش شرکت آکامای، 12 مگابیت بر ثانیه است که در جهان بی‌نظیر است.

یک روز معمولی در خانواده‌ای معمولی
خانواده کونگ جزو اقشار معمولی کره‌جنوبی هستند که از مزایای اینترنت پرسرعت بهره‌مند می‌شوند. در یک روز عادی، کوین (یکی از فرزندان این خانواده) در اتاق خواب خود سرگرم بازی‌های آنلاین است که در کشور کره‌جنوبی به عنوان ورزشی ملی پذیرفته شده است. در اتاق پذیرایی هم یونیس به همراه کودک خردسالش در حال تماشای برنامه‌های تلویزیونی هستند که از طریق اینترنت برای آن‌ها فراهم شده است. با مشترک شدن در یک سرویس تلویزیون اینترنتی با هزینه ماهیانه 19 دلار ، این خانواده به ده‌ها شبکه تلویزیونی معمولی، هزاران فیلم و سرویس‌هایی مانند توئیتر دسترسی دارند. سرعت اینترنتی که این خانواده از آن استفاده می‌کنند 100 مگابیت بر ثانیه است، اما در مورد اینترنت با سرعت 1000 مگابیت بر ثانیه چه می‌توان گفت؟

باید گفت این سرعت در جهان بی‌نظیر و دست‌نیافتنی است. در کشورهایی مانند انگلستان حداکثر سرعت اینترنت به چند درصد این میزان نیز نخواهد رسید. این در حالی است که وزیر فرهنگ انگلستان اعلام کرده این کشور تا سال 2015 سریع‌ترین اینترنت اروپا را خواهد داشت. البته برخی شرکت‌ها اکنون اینترنت 50 مگابیتی را ارائه می‌دهند و دولت نیز تضمین کرده تا انتهای فعالیت مجلس فعلی این کشور، هر شهروند انگلیسی به اینترنت 2 مگابیتی دسترسی داشته باشد.

اما واقعا اینترنت 1 گیگابیتی به چه کار می‌آید؟
اول از همه این‌که شما می‌توانید هر فیلم دلخواهی را در مدت 12 ثانیه دانلود کنید. استفاده دیگر، تماشای فیلم به صورت آنلاین است. در حالی که وزارت فرهنگ و رسانه انگلستان سرعت 2 مگابیت را برای تماشای فیلم آنلاین کافی دانسته، اما با همه‌گیر شدن نسل بعدی فیلم‌های با کیفیت بالا، اچ.دی، دیگر نمی‌توان روی این سرعت‌ها حساب کرد.

به گفته سازمان دیسک‌های بلو-ری، تماشای آنلاین یک فیلم اچ.دی به سرعت 40 مگابیت بر ثانیه احتیاج دارد و این حداقل میزان تعیین‌شده است. تصاویر 3بعدی احتیاج به سرعت بیشتری دارند و قالب تصویری سوپر اچ.دی که تا دهه آینده معرفی می‌شود، حتی به خطوط اینترنتی از به‌مراتب سریع‌تر احتیاج خواهند داشت.

تعداد پیکسل‌های تصاویر سوپر اچ.دی 16 برابر تصاویر اچ.دی فعلی است و نسخه‌های فشرده شده آن حداقل به پهنای باند 320 مگابیت بر ثانیه احتیاج دارند. نسخه غیر فشرده آن نیز به 24 گیگابیت بر ثانیه برای انتقال اطلاعات نیاز دارد.

همه این‌ها نشان از ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در آینده نزدیک دارند، این‌که حتی رواج اینترنت 1 گیگابیتی در کره‌جنوبی نیز برای ورود به آینده کافی نیست!



برچسب‌ها:
[ 5 / 8 / 1389برچسب:نوشته شده توسط:مهدي, ] [ 4 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

اموزش تصويري اتصال به اينترنت در كامپيوتر از طريق GPRS موبايل

با توجه به گسترش سرويس GPRS در ايران و همچنين رايگن بودن اين سرويس از طرف اپراتور ايرانسل در روز هاي پنج شنبه و جمعه خيلي از كاربران مايلند كه از اين سوريس رايگان در كامپيوتر خود استفاده كنند و مانند يك كارت اينترنت از گوشي خود استفاده كنند.

آموزش كامل چگونگي اتصال به اينترنت با استفاده از كامپيوتر و گوشي رو در اين پست توضيح ميديم.

براي اين كار 2 روش وجود دار :
1- با استفاده از برنامه Pc Suite
2- با استفاده از كانكشن خود كامپيوتر( بدون نياز به Pc suite)

كه در هر 2 روش ما تنها به يك كانشكش Dial-up احتيج داريم. و به هر حال روش دوم بسيار آسان تر از روش اول است.




روش اول (برنامه Pc Suite) :


1-برنامه Pc suite را نصب كنيد ( اين برنامه در CD همراه گوشي وجود دارد و در صورتي كه اين برنامه را نداريد ميتوانيد آن را از اينجا دانلود كنيد).
*با نصب اين برنامه ، بعد از اتصل گوشي به كامپيوتر خودكار درايور هاي گوشي نصب شده و گوشي شما در برنامه شناخته ميشود.

2-طبق تصوير زير روي گزينه ي Mobile Networking Wizard كليك كنيد.





3-طبق تصوير زير روي گزينه ي New Connection كليك كنيد.





4- طبق تصوير زير گزينه ي Packed Switch Data (پيش فرض) را انتخاب و سپس Next كنيد.





5-طبق تصوير زير از ليست گزينه آخر (يا گزينه ي سوم) را انتخاب و Next كنيد.





6- يك نام براي Connection خود انتخاب و سپس Next كنيد.





7-گزينه ي Automatic Mode را انتخاب و سپس Next كنيد.





8-روي Finish كليك كنيد.





9-حال كانكشن شما به همين راحتي ساخته شد. حالا شما بايد روي Connect كليك كنيد تا اتصال برقرار شود.





10-طبق تصوير زير كانكشن در حال اتصال ميباشد. شما در كادر پسورد ، پسوردي مشاهده ميكنيد كه اين پسورد پسورد پيش فرض برنامه است و تغيير آن نياز نيست.( پسورد در اين نوع كانكشن يعني GPRS معني ندارد).








**************************************************

روش دوم : (ايجاد كانكشن بدون نياز به Pc Suite) :


*در اين روش نيز شما بايد دراور هاي گوشي را نصب كردي باشيد تا گوشي براي كامپيوتر شناخته شده باشد (با نصب برنامه Pc Suite و اتصال گوشي به كامپيوتر اين درايور ها خودكار نصب ميشوند اما ميتوانيد به صورت دستي نيز اين كار را انجام دهيد كه اگر نياز به توضيح نصب درايور به صورت دستي داشتيد در همين تاپيك اعلام كنيد تا آموزش كامل آن ارائه شود. اين برنامه در CD همراه گوشي وجود دارد و در صورتي كه اين برنامه را نداريد ميتوانيد آن را از اينجا دانلود كنيد).

1-در كامپيوتر و ار طريق Control Panel به قسمت network Connection برويد و در آنجا از منوي سمت چپ روي گزينه ي Create a New Connection كليك كنيد.





2-روي دكمه Next كليك كنيد.






3-گزينه ي اول Connect to the internet را انتخاب كنيد و سپس next كنيد.






4-گزينه ي Set up My Connection Manually را انتخاب و سپس next كنيد.






5-گزينه ي connect using adial-up modem را انتخاب و سپس next كنيد.






6-گزينه ي اول در اينجا (نام مودم گوشي خود) از ليست را تيك زيده و سپس next كنيد.






7-يك نام براي كانكشن خود انتخاب كرده و سپس next كنيد.






8-در اين قسمت بايد شماره تلفن اتصال به شبكه ايرانسل را وارد كنيد كه شماره آن #2***99* ميباشد





9-هر سه كادر را خالي گذاشته و next كنيد.






10-در پنجره بعدي روي finish كليك كرده و سپس در پنجره اتصال كانكشن روي Dial كليك كنيد تا به اينترنت متصل شويد(بدون وارد كردن يوزر نيم و پسورد.)



برچسب‌ها:
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 1 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

روشن و خاموش كردن كامپيوتر با صفحه كليد

بهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدون نیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی، به وسیله دکمه های کیبوردتان، کامپیوتر خاموش را روشن کنید.
بدین منظور:
ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید.
سپس گزینه Integrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینه Keyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد که به ترتیب آنها را توضیح می دهیم:
۱- گزینه Password: با انتخاب این گزینه می توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگر این گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password را انتخاب و پسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تایید نمود.
۲- گزینه Any Key: با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود.
۳- گزینه Disabled: با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیر فعال نمود.
۴٫ گزینه Keyboard 98: این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است.
پس از انتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدن کلید Y وسپس کلید Enter تایید می کنیم .
لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.
دقت کنید اگر Integrated Peripherals را نیافتید احتمالأ گزینه ای مشابه آن وجود دارد.

اميدوارم كه بدردتون خورده باشه بابا خجالت بكشين يه نظر بدين.



برچسب‌ها:
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 12 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

کسب درآمد اینترنتی ، واقعیت یا توهم ؟

 

مطمئناً شما هم تاکنون با لینک هایی کسب درآمد از اینترنت ، درآمد آسان و . . . مواجه شدید و شاید یکی دو روز هم با یکی از این شرکت ها سروکله زدید و و دست آخر بدون رسیدن به پول از خیر اینکار گذشته اید .
همان طور که متوجه شده اید در اکثر این شرکت ها یا باید زیر محموعه کسب کنید یا روی تبلیغات کلیک کنید و یا لینک های تبلیغاتی را مشاهده و یا در سایت های خاصی عضو شوید و بدین ترتیب پول کمی به حساب شما واریز می شود.
شما هم بعد دو یا سه روز کار بر روی این قبیل سایت ها از آنجا که در وهله اول پول ناچیزی در حساب کاربری شما پس انداز می شود و شما اجازه برداشت آن را تا سقف خاص ندارید از ادامه کار منصرف می شوید و عطای آن را به لقایش می بخشید و از این جمله معروف و عوامانه استفاده می کنید : ” این ها همه دزدی است . چرند است . چه کسی حاضر است برای یک کلیک ساده پول دهد و . . . ” بدین ترتیب خود را توجیه می کنید که اساساً بعد کار مداوم هم شما به پولتان نخواهید رسید و این شرکت ها کلاه بردار هستند و . .
امروز می خواهیم برای شما روال کار اینگونه سایت ها را بیان کنیم . لطفاً تا پایان مقاله همراه ما باشید و از معایب و مزایا ، درستی و نادرستی این سیستم ها مطلع گردید . . .

click here 299x300 کسب درآمد اینترنتی ، واقعیت یا توهم ؟

 

 

 



برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 1 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

افزایش بازدیدکننده به صورت کاملا رایگان (بالا بردن رنکینگ)

من زیاد اهل تبلیغ نیستم من یه روز خودم هم همین مطلب رو یه جا خوندم  و فکر نمی کردم واقعا باعث بشه ترافیک سایتم بره بالا ولی چون ریسکش صفر بود امتحان کردم و الانم راضی هستم از بازدید سایت هام و وبلاگ هام  شما می تونید سر سری بگذرید ولی من به این نمی گم شانس بهش می گم فرصت !!! بازعاقلان خود دانند .  (((حتما تا آخر بخونید)))

کسی هستید که وبلاگ شخصی یا سایتی دارید و به نوشتن مطالب می پردازید و حتماً هم بازدید سایتتون براتون خیلی اهمیت داره … ممکنه دست به هر کاری زده باشید ولی اون بازدید دلخواه رو هیچ وقت نداشتین … این مقاله رو تا اخر با من باشید تا سایتی رو بهتون معرفی کنم که یک افزایش بازدید و ترافیک ابدی برای سایتتون بیارید .

15 افزایش بازدیدکننده به صورت کاملا رایگان (بالا بردن رنکینگ)

 

 

حتماً از فواید افزایش بازدید و ترافیک سایت اگاهی دارید ؛ افزایش ترافیک که داشته باشید ، رتبه تون تو الکسا بالا می ره ، رتبه تون تو گوگل بالا می ره ، سایت ها بهتون تبلیغ میدن و …

دیگه اینکه اگر سایتی با ترافیک بالا داشته باشید ، می تونید محصولات خودتون رو توش قرار بدید و بفروشید یا محصولات دیگر سایت هایی که در ازای فروش درصدی رو به شما می پردازن رو قرار بدید و خلاصه اینکه کسب درامد داشته باشید .

راه های زیادی در نت وجود داره که میشه بازدید یک وبلاگ یا سایت رو بالا برد ؛ موتور های جستجو ، تبلیغ در سایت ها ، فروم ها و …

اما هیچ کدوم از این ها نمی تونن بازدید بالای سایت شما رو تضمین کنن . نمی تونن به طور قطع بگن که ما در ازای دریافت این مبلغ و ارائه این خدمات برای شما مثلاً روزانه ۱۰۰۰ بازدیدکننده می فرستیم . اخر هم پشیمون میشید که مبلغی رو به سایتی پرداخت کردید ولی اون بازدیدکننده ای که انتظار می رفت رو نداشتید .

خلاصه می کنم … من قصد دارم سایتی خارجی رو بهتون معرفی کنم که اگر توش فعالیت مستمر داشته باشید ، تا عمر دارید براتون افزایش بازدید و ترافیک میاره ؛ این رو جدی میگم … اصلاً هم سرکاری نیست …

شما در این سایت باید زیر مجموعه بگیرید ؛ اگر بتونبد حداقل زیر مجموعه رو بدست بیارید می تونید در سایت های که در این سایت عضو هستند لینک داشته باشید … لازم نیست شما کاری انجام بدید ؛ فقط لینکتون رو در پنل کاربری سایت ثبت می کنید و هر وقت تونستین اون تعداد زیر مجموعه رو بدست بیارید ، سایت خودش به صورت اتوماتیک لینک شما رو در سایت هایی که گفتم به نمایش می زاره . سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره خارجی هستن و پیج رنک بالایی دارند .

شاید پیش خودتون بگید : بازدیدکننده خارجی که به درد من نمی خوره … تا بفهمه سایت من فارسیه زودی میره !

اشتباه نکنید … بازدیدکننده خارجی ممکنه به محض اینکه وارد سایت شما بشه و متوجه که سایت فارسیه ، سایت رو ترک کنه ؛ اصلاً ورود بازدیدکننده به سایت شما مهم نیست … سایت های عضوی که لینک شما در اونها قرار می گیره ، محبوبیت و پیج رنک بالایی دارند و قرارگیری لینک شما در چنین سایت هایی باعث بالا رفتن بک لینک شما میشه .

اولین و مهم ترین عاملی هم که در دادن رتبه به سایت ها توسط گوگل بررسی میشه ، بک لینک هست … عوامل دیگری هم موثره ولی هیچ کدوم به اندازه ی بک لینک مهم نیستن .

در برخی موارد مشاهده شده که در اثر افزایش بک لینک ، پیج رنک سایت هایی از صفر شده ۴ !

اگر بخوام در این مورد توضیح بدم چند صفحه ای میشه و حوصله ش رو هم ندارم … کافیه یکم تو اینترنت سرچ کنید . در این مورد تو سایت ها زیاد نوشتن …

فقط این رو بدونید که کافیه لینک شما برای مدت نامحدود در این سایت ها قرار بگیره …

در اینده که رتبه شما بالا رفت گوگل رتبه های اول جستجو ها رو به سایت شما اختصاص میده و به تدریج بازدیدکننده ایرانی زیادی به سایت شما میان و اون موقع است که به هدفتون می رسید .

با کسب ۱۰ زیر مجموعه ، لینک شما در ۱۰ سایت پربازدید قرار می گیره ، اگر اون ۱۰ زیر مجموعه هم ۱۰ زیر مجموعه بگیرن ، لینک شما ۱۰۰ سایت نمایش داده میشه و همینطور ادامه پیدا می کنه تا اینکه به مرز یک میلیون سایت برسه و اون وقته که دیگه لازم نیست کاری کنید ؛ ترافیک مادام العمر خواهید داشت .

البته با کسب همون ۱۰ زیر مجموعه ی ناقابل هم ترافیک خوبی برای سایتتون میاد . با کسب ۱۰ زیر مجموعه لینک شما در ۱۰ سایت پربازدید قرار می گیره و اگر خواستید می تونید از همونجا فعالیتتون رو قطع کنید و شاهد افزایش ترافیک سایتتون باشید .

برای ورود به سایت ، بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

ثبت نام

در این سایت دو مرحله داره که دو مرحله رو هم باید یکجا انجام بدید .

در صفحه ثبت نام باید کدهای اختصاصی خودتون رو با کلیک بر روی لینک های اگهی های تبلیغاتی این سایت دربیارید .

روی لینکی که در کادر Sponsor Ad هست کلیک کنید . صفحه اون اگهی باز میشه و پس از گذشت ثانیه هایی که از اون سایت بازدید کنید کدی در قسمت بالای اون به شما داده میشه … اون کد رو در قسمت Sponsor Ad تکست باکس وارد کنید .

در کادر پایین تر هم ۶ اگهی تبلیغاتی وجود داره … روی اونها هم کلیک کنید و کدی رو که هر کدوم از اونها بهتون میده رو در محل اختصاصی موجود در تکست باکس وارد کنید .

بعد به مرحله دوم برید و اطلاعات خواسته شده رو طبق عکس زیر وارد کنید و در نهایت روی دکمه Sign Me Up Now! کلیک کنید .

10 افزایش بازدیدکننده به صورت کاملا رایگان (بالا بردن رنکینگ)

اگر اطلاعات رو به درستی وارد کرده باشید ، سایت پیغام ارسال ایمیل فعال سازی به ایمیلتون رومیده .

به ایمیلتون مراجعه کنید … سه ایمیل برای شما ارسال میشه . ممکنه به پوشه اسپم ها ارسال شده باشن … در یکی تبریک و عضویت و توضیحات اضافی وجود داره ، در دیگری لینک فعال سازی و در سومی مشخصات لوگین و پروفایل شما درسایت .

وارد ایمیل فعال سازی بشید و روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا حساب کاربری شما در سایت فعال شه …

پس از فعال سازی به صفحه اصلی سایت برید و بر روی لینک Member Login در بالای سایت کلیک کنید .

در صفحه لوگین باید User id و پسورد خودتون رو وارد کنید … User id در ایمیلی که مشخصات لوگین و پروفایل شما ارسال شده وجود دارد … روی دکمه Login کلیک کنید تا وارد پنل کاربری بشید .

در پنل کاربری با کلیک بر روی لینک Edit My Profile می تونید اطلاعات پروفایل خودتون رو تغییر بدید یا حساب کاربری تون رو حذف کنید .

با کلیک بر روی لینک Edit My Ad می تونید ادرس و توضیح لینک سایتتون رو ویرایش کنید .

با کلیک بر روی لینک See My State می تونید تعداد زیر مجموعه های خودتون در رده های مختلف رو ببینید .

با کلیک بر روی لینک Get My URL & Banners می تونید لینک معرفی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از اون زیرمجموعه کسب کنید . می تونید به صورت لینک یا در قالب بنر در سایتتون قرار بدید … توضیحات کامل در این صفحه وجود داره .

با کلیک بر روی لینک Logout هم که از پنل کاربری خارج میشید .

وقتی کاربری از طریق لینک شما وارد سایت شود ، برای دریافت یکی از کدهای اختصاصی باید بر روی لینک سایت شما کلیک کند … سایت شما برای ثانیه هایی نمایش داده می شود و پس از گذشت زمان کد اختصاصی کاربر نمایان می شود . لینک شما به صورت تصادفی برای بازدیدکننده گان دیگری که قصد عضویت دارند نیز نمایش داده می شود .

 

منبع : ناظرحضرت



برچسب‌ها:
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 0 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

دانلود نرم افزار Cadsoft Eagle Professional 5.7.0 full

  •  

Cadsoft Eagle Professional دانلود نرم افزار Cadsoft Eagle Professional 5.7.0 full

 

نرم افزار egale از سری نرم افزار های طراحی مدارات الکترونیک به صورت شماتیک و مدار چاپی می باشد . در این بخش نسخه کامل بدون محدودیت به شماره ۵٫۷٫۰ به همراه ابزار PCB Power Tools را برای شما قرار داده ایم .از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار ساخت مدل سه بعدی ۳d از مدارات می باشد.

**********************************************************************
راحتی کار با این نرم افزار و کتابخانه فوق العاده قوی آن ، باعث شده است اخیرا این نرم افزار نسبتا جدید طرفداران زیادی پیدا کند . یکی دیگر از نقاط قوت این برنامه نسبت به پروتل ، مسیر یابی خودکار قوی آن است که تقریبا بهترین مسیریابی را برای شما انجام خواهد داد .
برخی از ویژگیهای عالی این نرم افزار عبارتند از :

- حجم بسیار کم و اجرا بر روی تمامی سیستم عامل های مبتنی بر ویندوز ( ۹۸/ xp/ 2000/vista و.. )

- دارای کتابخانه های قدرتمند که در ان تمامی قطعات کاربردی الکترونیکی یافت میشوند

- کاربرد بسیار آسان و یادگیری در کمترین زمان ممکن

- امکان مشاهده تصویر سه بعدی برد بعد از مسیر کشی

- مسیر کشی خودکار و دستی ، امکان چیدن قطعات به صورت دستی و خودکار

- امکان ساختن قطعه جدید در کمترین زمان

- دارای پلاگین و کتابخانه های کاربردی

 

 

دانلود دانلود مستقيم
tag حجم فايل : 32 مگا بایت
پسورد پسورد فايل : www.elecdl.com
منبع لینک منبع



برچسب‌ها:
[ 28 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 0 قبل از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]

داستان زن ها واقعا خیلی حیرت انگیزند

http://www.dl.persianlords.ir/pic/uploads/1343380530.png

قلب زنان جهان را میچرخاند!(خانمها بخونید و افتخار کنید..)!!!

از هنگامی که خداوند مشغول خلق کردن زن بود.
شش روز می گذشت ….
فرشته ای ظاهر شد و عرض کرد:
چرا این همه وقت صرف این یکی می فرمایید ؟
خداوند پاسخ داد:دستور کار او را دیده ای ؟
او باید کاملا” قابل شستشو باشد، اما پلاستیکی نباشد.
باید بتواند با خوردن قهوه تلخ بدون شکر و غذای شب مانده کار کند.


باید دامنی داشته باشد که همزمان دو بچه را در خودش جا دهد و وقتی از
جایش بلند شد ناپدید شود.
قلبی داشته باشد که بتواند همه دردها را، از زانوی خراشیده گرفته تا
قلب شکسته، درمان کند.
این همه کار برای یک روز خیلی زیاد است. باشد فردا تمامش بفرمایید .
خداوند فرمود:نمی شود !! چیزی نمانده تا کار خلق این مخلوقی…..
را که این همه به من نزدیک است،تمام کنم.
از این پس می تواند هنگام بیماری، خودش را درمان کند، یک خانواده را با
یک قرص نان سیر کند و یک بچه پنج سال را وادار کند دوش بگیرد.

فرشته نزدیک شد و به زن دست زد.
اما ای خداوند، او را خیلی نرم آفریدی .
بله نرم است، اما او را سخت هم آفریده ام. تصورش را هم نمی توانی بکنی
که تا چه حد می تواند تحمل کند و زحمت بکشد .

فرشته پرسید:فکر هم می تواند بکند ؟
خداوند پاسخ داد:نه تنها فکر می کند، بلکه قوه استدلال و مذاکره هم دارد.
آن گاه فرشته متوجه چیزی شد و به گونه زن دست زد.
ای وای، مثل اینکه این نمونه نشتی دارد. به شما گفتم که در این یکی
زیادی مواد مصرف کرده اید.
خداوند مخالفت کرد:آن که نشتی نیست، اشک است.
فرشته پرسید:اشک دیگر چیست ؟
خداوند گفت:اشک وسیله ای است برای ابراز شادی، اندوه، درد، نا امیدی،
تنهایی، سوگ و غرورش.
فرشته متاثر شد.
شما نابغه اید ای خداوند، شما فکر همه چیز را کرده اید
چون زن ها “واقعا” حیرت انگیزند.
زن ها قدرتی دارند که مردان را متحیر می کنند.
همواره بچه ها را به دندان می کشند.
سختی ها را بهتر تحمل می کنند.
بار زندگی را به دوش می کشند،
ولی شادی، عشق و لذت به فضای خانه می پراکنند.
وقتی می خواهند جیغ بزنند، با لبخند می زنند.
وقتی می خواهند گریه کنند، آواز می خوانند.
وقتی خوشحالند گریه می کنند..
و وقتی عصبانی اند می خندند.
برای آنچه باور دارند می جنگند.
در مقابل بی عدالتی می ایستند.
وقتی مطمئن اند راه حل دیگری وجود دارد، نه نمی پذیرند.
بدون کفش نو سر می کنند، که بچه هایشان کفش نو داشته باشند.
برای همراهی یک دوست مضطرب، با او به دکتر می روند.
بدون قید و شرط دوست می دارند.
وقتی بچه هایشان به موفقیتی دست پیدا می کنند گریه می کنند و وقتی
دوستانشان پاداش می گیرند، می خندند.
در مرگ یک دوست، دل شان می شکند.
در از دست دادن یکی از اعضای خانواده اندوهگین می شوند،
با اینحال وقتی می بینند همه از پا افتاده اند، قوی، پابرجا می مانند.
آنها می رانند، می پرند، راه می روند، می دوند که نشانتان بدهند
چه قدر برایشان مهم هستید.
قلب زن است که جهان را به چرخش در می آورد
زن ها در هر اندازه و رنگ و شکلی موجودند می دانند که بغل کردن و
بوسیدن می تواند هر دل شکسته ای را التیام بخشد
کار زن ها بیش از بچه به دنیا آوردن است،
آنها شادی و امید به ارمغان می آورند. آنها شفقت و فکر نو می بخشند

زن ها چیزهای زیادی برای گفتن و برای بخشیدن دارند

خداوند گفت:این مخلوق عظیم فقط یک عیب دارد

فرشته پرسید:چه عیبی ؟

خداوند گفت:قدر خودش را نمی داند.



برچسب‌ها:
[ 26 / 7 / 1389برچسب:كيوان, ] [ 9 بعد از ظهر ] [ كيوان ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 31 32 33 34 35 ... 52 صفحه بعد